پلیس استرالیا یک میلیون دلار ارز دیجیتال را با کمک FBI مصادره کرد!

مصادره یک میلیون دلار ارز دیجیتال توسط پلیس استرالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۰

پلیس کشور استرالیا به کمک پلیس FBI موفق به مصادره یک میلیون دلار ارز دیجیتال از یک هکر باسابقه در شهر سیدنی شد. دادگاه عالی نیو ساوت ولز دستور ضبط این میزان ارز دیجیتال را صادر کرده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از مصادره یک میلیون دلار ارز دیجیتال توسط پلیس استرالیا خدمتتان قرار دهیم.

مصادره یک میلیون دلار ارز دیجیتال توسط پلیس استرالیا

پلیس فدرال استرالیا (AFP) تایید کرد که دادگاه عالی نیو ساوت ولز دستور ضبط ارزهای دیجیتال متعلق به یک هکر محکوم شده را صادر کرده است.

پلیس فدرال استرالیا در این رابطه گفت: «ارزش ارزهای دیجیتال ضبط شده، بیش از ۱/۲ میلیون دلار است که بزرگترین مصادره ارزهای دیجیتال مشترک المنافع محسوب می‌شود.

مجرم ۲۳ ساله اهل شهر سیدنی در اکتبر سال گذشته به جرایم مختلفی که مرتکب شده، اعتراف کرد. پلیس فدرال استرالیا توضیح داد که گروه ویژه مصادره دارایی‌های جنایی (CACT) دستور به محدود سازی چندین حساب بانکی و حساب پی‌پال کرده است که از هویت‌های جعلی در افتتاح این حساب‌ها استفاده شده.

دادگاه عالی نیو ساوت ولز هم هفته گذشته دستور ضبط ۱/۶۶ میلیون دلار استرالیا را صادر کرده است که در حساب این مجرم ۲۳ ساله اهل سیدنی موجود بود. بیش از ۱/۲ میلیون دلار استرالیا (۹۰۲,۲۷۶ دلار آمریکا) در قالب ارز دیجیتال در حساب این شخص قرار داده شده بود.

در ادامه این خبر را نیز می‌توانید بخوانید

واریز اشتباه ۱۸۱ میلیون دلار شیبااینو به حساب یک راننده!

پلیس فدرال استرالیا افزود، این مرد استرالیایی با مردی در ایالات متحده برای سرقت اطلاعات ورود و رمز عبور مشتریان سرویس‌های استریم و سپس فروش آنلاین آن‌ها با قیمت بسیار ارزان همکاری می‌کرد. بر اساس گزارش‌ها، این مرد اهل شهر سیدنی، ایوان مک ماهون نام دارد. همدست او در ایالات متحده هم ساموئل جوینر بود.

به گزارش پلیس فدرال استرالیا، هکر استرالیایی در ماه آوریل به دو سال و دو ماه حبس محکوم شد.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.