واریز اشتباه ۱۸۱ میلیون دلار شیبااینو به حساب یک راننده!

واریز اشتباه ۱۸۱ میلیون دلار شیبا اینو به حساب یک راننده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۰

کیت مک مگی (Keith McGee)، راننده نسکار روز پنجشنبه، متوجه واریز اشتباهی شیبااینو به ارزش ۱۸۱ میلیون دلار به حساب کوین‌بیس خود شد. برای اطلاع از خبر واریز اشتباه ۱۸۱ میلیون دلار شیبا اینو به حساب یک راننده با بیتستان همراه باشید.

پس از اینکه مک‌گی متوجه این واریز اشتباهی شد، در توییتر خود نوشت:

زمانی که من از خواب بیدار شدم متوجه واریز اشتباهی شیبااینو به ارزش ۱۸۱ میلیون دلار به حساب کوین‌بیس خود شدم و می‌خواهم این مبلغ را به صاحب آن بازگردانم.

واریز اشتباه ۱۸۱ میلیون دلار شیبا اینو به حساب یک راننده

هنوز اطلاعیه‌ای برای این واریز اشتباهی از کوین‌بیس منتشر نشده است. مک‌گی بیان کرد که تلاش می‌کند تا این اشتباه را جبران کند.

اصرار مک‌گی برای بازگرداندن این مبلغ تحسین برانگیز است. با این حال امکان دارد که این تنها یک خطا در نمایش داده‌ها باشد و امکان برداشت این وجه برای او ممکن نباشد.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

واریز اشتباهی شیبااینو برای برخی افراد

در ماه ژوئن، یک فرد دیگر به اسم کریستوفر ویلیامسون (Christopher Williamson) بیان کرد که پس از سرمایه گذاری در نماد Rocket Bunny حدود ۱/۴ تریلیون دلار به حساب کوین‌بیس او واریز شده بود.

وقتی صحبت از شیبااینو به میان می‌آید، کسانی که شیبااینو را به اندازه کافی نگه داشته‌اند، توانسته‌اند با این ارز دیجیتال ثروت واقعی را به دست بیاورند. یک سرمایه‌گذار ناشناس سال گذشته به ارزش ۸,۰۰۰ دلار از شیبااینو خریده بود، که اکنون ارزش آن ۵/۷ میلیارد دلار رسیده است.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.