مصادره بیش از ۲۶۰ دستگاه ماینینگ در چین توسط دولت

مصادره بیش از ۲۶۰ دستگاه ماینینگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۰

بر اساس گزارشات ارائه شده، ۲۶۰ دستگاه ماینینگ در Dongguan (واقع در استان گوانگدونگ چین) به طور تصادفی یافت شد. دولت بعد از یافتن این میزان دستگاه ماینینگ، اقدام به مصادره آن‌ها نمود. برای اطلاع از جزئیات خبر مصادره بیش از ۲۶۰ دستگاه ماینینگ در چین با بیتستان همراه باشید.

بر اساس گزارشات ارائه شده توسط کالین وو (colin Wu) روزنامه‌نگار چینی، پنج روز پیش در ۲۸ اکتبر، ۲۶۰ دستگاه ماینینگ در شهر Dongguan (واقع در استان گوانگدونگ چین) به طور تصادفی پیدا شد.

این دستگاه‌ها توسط یک بازرس که در حال بازرسی بود یافت شدند. همچنین اعلام شده، شرکتی که رایانه‌ها و کارت‌های گرافیک را بازیافت می‌کرد، در حال استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از این دستگاه‌های ماینینگ بود. این شرکت به نقض «قانون حفاظت از انرژی جمهوری خلق چین» متهم شد.

این دستگاه‌های ماینینگ در ماه سپتامبر ۶۰ هزار کیلووات و در مهر ماه بیش از ۱۲۰ هزار کیلووات برق استفاده می‌کردند و مصرف عادی برق در منطقه را به شدت افزایش داده بودند.

مصادره بیش از ۲۶۰ دستگاه ماینینگ در چین

در ادامه این خبر را نیز می‌توانید بخوانید

پیش بینی قیمت بیت کوین تا آخر ماه نوامبر توسط PlanB

مهاجرت ماینرها به ایالات متحده

در اواخر سپتامبر سال جاری، دولت چین ممنوعیت دیگری را علیه ارزهای دیجیتال اعمال کرد. این بار تراکنش‌های حوزه رمزنگاری را هدف قرار داد و آن‌ها را غیرقانونی دانست. به همین جهت چندین صرافی رمزنگاری مثل Huobi از کشور چین نقل مکان کردند.

همچنین به سبب ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال، ماینر‌های متوقف شده بیشتر به کشورهای قزاقستان، کانادا و ایالات متحده انتقال داده شدند.

اکنون، ایالات متحده به مقصد اصلی استخراج‌کنندگانی تبدیل شده که از چین خارج شده‌اند، همین امر سبب شده تا میزان زیادی از هش بیت‌کوین توسط ایالات متحده تولید انجام گیرد.

منبع خبر: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.