جابجایی ۵۰ هزار اتریوم توسط یک کیف پول خفته در ۲۴ ساعت گذشته: قیمت ETH تغییر خواهد کرد؟

جابجایی ۵۰ هزار اتریوم توسط یک کیف پول خفته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۱

نهنگ خفته اتریوم که برای مدت بسیار طولانی غیرفعال بود، ۵۰ هزار اتریوم را جابه‌جا کرد. پس از جابجایی ۵۰ هزار اتریوم توسط یک کیف پول خفته، مقدار دارایی کیف پول دریافت کننده به ۱۲۰۰۰۰ ETH  رسیده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

در ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ خفته‌ای که به مدت ۶ سال غیر فعال بود، به طور ناگهانی ۵۰ هزار اتریوم به ارزش ۸۰ میلیون دلار را به کیف پول دیگری منتقل کرد.

پس از آن کاربران متوجه شدند که قبل از این تراکنش، دیگر کیف پول‌های غیر فعال اتریوم نیز فعال شده و مبالغ هنگفتی توکن به کیف پول دریافت کننده این ۵۰ هزار اتریوم منتقل کرده بودند. تحلیلگران معتقدند این توکن‌ها برای استیکینگ به این کیف پول منتقل شده‌اند.

جابجایی ۵۰ هزار اتریوم توسط یک کیف پول خفته

کیف پول مقصد این تراکنش‌ها، در حال حاضر بیش از ۱۲۰ هزار توکن ETH از سه آدرس Genesis دریافت کرده. همین امر باعث شده این کیف پول به یکی از بزرگترین هولدرهای اتریوم در کل شبکه که به هیچ صرافی ارزهای دیجیتالی مرتبط نیست، تبدیل شود. البته این نهنگ بزرگ در ۵ ساعت گذشته تصمیم گرفته ۵۳ میلیون دلار از وجوه دریافتی از جنسیس را به آدرس جدیدی منتقل کند.

چرا فعالیت آدرس‌های غیر فعال مهم است؟

اگرچه ممکن است به نظر برسد که جابجایی وجوه در کیف پول‌های نهنگ‌ها مهم نیست، ولی آغاز فعالیت آن‌ها می‌تواند نشانگر تمایلات هولدرهای قدیمی به ذخیره یک دارایی باشد.

تعداد زیادی از آدرس‌های خفته اتریوم که سرمایه‌ها را به آدرس‌های دیگری برای استیکینگ منتقل می‌کنند، به خودی خود یک سیگنال مثبت برای کاربران محسوب می‌شوند.

قرارداد سهام یا استیکینگ اتریوم، به طور موقت وجوه سرمایه‌گذاران را تا پایان دوره‌ی تعیین شده قفل و عملاً مقدار قابل توجهی از اتریوم را از گردش بازار خارج می‌کند. درصد زیادی از عرضه سهام اتریوم ممکن است به عنوان یک عامل صعودی برای اتریوم عمل کنند و برای عرضه وارد بازار نشوند.

منیع: U.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.