اتریوم به دنبال فعالیت نهنگ‌ها، ۵ درصد رشد کرد

رشد ۵ درصدی اتریوم در پی فعالیت نهنگ های بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۱

بیتستان: ارزش اتریوم با ۵ درصد رشد به ۱,۲۵۳ دلار رسید. طبق گزارشات منتشر شده رشد ۵ درصدی اتریوم در پی فعالیت نهنگ های بزرگ صورت گرفته و می‌تواند نشان از شروع یک روند صعودی جدید باشد.

اتریوم تا هفته‌ی گذشته با فشار شدید فروش روبه‌رو بود، ولی با افزایش فعالیت نهنگ‌ها، رشد خوبی را از خود نشان داد. اتریوم (ETH) در حال حاضر با ۵ درصد رشد با قیمت ۱,۲۵۳ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۱۵۳ میلیارد دلار رسیده است.

این جهش ۵ درصدی قیمت ETH به دلیل افزایش فعالیت مجدد نهنگ‌ها است، چرا که در ۲۴ سال گذشته، بیش از ۶۰۰ تراکنش ETH به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار صورت گرفته. Santiment در این باره توضیح داد:

با گرم شدن بازار آلت‌کوین‌ها، اتریوم برای اولین بار در ۳ هفته گذشته به بالای ۱۲۶۰ دلار بازگشت. به نظر می‌رسد نهنگ‌ها دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رشد ۵ درصدی اتریوم در پی فعالیت نهنگ های بزرگ

سال ۲۰۲۲ به خصوص زمستان آن، یکی از سخت‌ترین زمستان‌ها برای ارزهای دیجیتال بود. اتریوم و چند آلت‌کوین دیگر در سال ۲۰۲۲ نزدیک به ۷۰ درصد از قیمت خود را (در مقایسه با ATH سال 2021) از دست داده بودند.

البته با ورود به سال ۲۰۲۳، بنیانگذار اتریوم چشم انداز صعودی خود را برای این پلتفرم به اشتراک گذاشت که با توجه به آن می‌توان به آینده‌ی این رمزارز امیدوار بود.

چشم انداز ویتالیک بوترین از وضعیت اتریوم

در حال حاضر با شرایط نامساعد کلی بازارها، تورم و اقدامات فدرال رزرو، اکثریت سرمایه‌گذاران دچار یک عدم اطمینان شده‌اند. با این حال ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، چشم انداز صعودی خود را برای توسعه این پلتفرم به اشتراک گذاشت.

بوترین خبر راه‌اندازی پروتکل (EIP) 4884 برای اتریوم را تأیید و اعلام کرد این پروتکل برای بهبود شبکه راه‌اندازی خواهد شد. ویتالیک بوترین در پاسخ به پست Balaji Srinivasan، کارمند فناوری سابق در Coinbase، گفت که مشتاقانه منتظر رسیدن به نقطه عطف در نقشه راه ETH است.

منبع: coingape

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.