ECB خواستار تنظیم مقررات فوری برای استیبل کوین‌ها شد

ECB خواستار تنظیم مقررات فوری برای استیبل کوین‌ها است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۴۰۰

به تازگی نیز ECB خواستار تنظیم مقررات فوری برای استیبل کوین‌ها شده که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات دقیق درخواست مقررات فوری برای استیبل کوین ها توسط بانک مرکزی اروپا با بیتستان همراه باشید.

درخواست مقررات فوری برای استیبل کوین ها توسط بانک مرکزی اروپا

بانک مرکزی اروپا نسبت به رونق بیش از حد در بازارهای مختلف از جمله ارزهای دیجیتال هشدار داده است. بانک مرکزی اروپا از قانون گذاران می‌خواهد که استیبل‌کوین‌ها را نادیده نگیرند. به گفته بانک مرکزی، رشد فزاینده ارزهای دیجیتال با پشتوانه ارز فیات مستلزم ایجاد یک چارچوب نظارتی جهت کنترل این نوع ارزهای دیجیتال است.

این بانک نگران این است که استیبل کوین‌ها بتوانند بر بازارهای سنتی تأثیر بگذارند. بانک مرکزی اروپا خاطرنشان می‌کند که ارزهای دیجیتال در معرض نوسانات شدید هستند. علاوه بر این، هشدار داد که اهرم می‌تواند منجر به زیان های قابل توجهی شود.

در ماه سپتامبر، کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا، عقیده داشت که استیبل‌کوین‌ها دارایی هستند، نه ارز. او همچنین تاکید کرد که چنین سکه‌هایی باید به طور کامل توسط ارز فیات مورد حمایت قرار گیرند:

استیبل‌کوین‌ها وانمود می‌کنند که یک سکه هستند، اما در واقع، کاملاً با یک ارز واقعی مرتبطند. به عنوان مثال، برخی از آن‌ها را می‌توان برای معاملات استفاده کرد، اما ارزششان مطابق با دلار است.

بهتر است بدانید که تورم منطقه یورو در ماه گذشته به ۴/۱ درصد افزایش یافته که به طور قابل توجهی از سطح ۲ درصد فراتر رفته است.

بانک مرکزی اروپا پیش‌بینی می‌کند که بازارها به زودی با یک اصلاح مواجه خواهند شد و چندین عامل احتمالی را برمی‌شمارد که می‌تواند باعث این امر شوند.

منبع: u.today

سناتورهای آمریکایی به دنبال اصلاح قوانین جدید مالیات حوزه کریپتو هستند

جهت مشاهده خبر کلیک کنید
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.