گوگل مقررات جدیدی برای کسب‌وکارهای رمزارزی تصویب کرد

گوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

گوگل در ماه‌های گذشته به یکی از مهم‌ترین فضاهای رمزارزی تبدیل شده است. شرکت گوگل همانند بسیاری از شرکت‌ها سیاست‌های خود را نسبت به فعالان حوزه رمزارز تغییر داده و در حال حاضر رویکردی مثبت نسبت به این موضوع دارد.

شرکت‌ گوگل، سه سال قبل قانون ممنوعیت تبلیغات صرافی‌های رمزارز را وضع کرده بود. این شرکت با ممنوع کردن تبلیغات صرافی‌های رمزارز، کسب‌وکارهای حوزه رمزارز را با محدودیت‌هایی مواجه کرده بود.

 

 

این شرکت پس از سه سال، ناگهان تصمیم گرفت قانون ممنوعیت تبلیغات صرافی‌های رمزارز در پلتفرم‌های وابسته به خود را بردارد.

آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano)، سرمایه‌گذار حوزه بلاک‌چین و ارزهای رمزنگاری شده که با نام «پامپ» شناخته می‌شود، معتقد است گوگل به ارزش رمزارزها پی برده است.

این سرمایه‌گذار همچنین در توییتی از اقدام تازه گوگل پرده برداشته و گفته: «این موضوع مهم‌تر از آن است که بتوان تصور کرد».

 

گوگل از برنامه‌های تازه‌اش در دنیای رمزارزها پرده برداشت

 

به گزارش سایت Daily Hodl، گوگل به زودی سیاست‌های تازه‌ای را برای دسترسی راحت‌تر به رمزارزها تدوین خواهد کرد. براساس بیانیه شرکت گوگل، سیاست‌گذاری‌های جدید به کاربران پلتفرم‌های تحت حمایت گوگل اجازه تبلیغات مرتبط با رمزارزها را می‌دهد. کاربران آمریکایی گوگل می‌توانند صرافی‌های رمزارز و کیف‌ پول‌های رمزنگاری شده را در گوگل تبلیغ کنند.

 

در بیانیه گوگل آمده است:

«از روز سوم آگوست (۱۲ مرداد)، تبلیغات صرافی‌های رمزارز و کیف‌ پول‌ها با هدف جذب مخاطبان آمریکایی امکان‌پذیر خواهد بود و خدمات‌دهندگان می‌توانند از گوگل مجوز تبلیغ محصولات خود را دریافت کنند.»

گوگل همچنین برنامه‌های جدیدی را در زمینه فعالیت‌های رمزارزی تدارک دیده که در تیر ماه منتشر می‌شود. این شرکت با به‌روزرسانی صفحه سیاست‌گذاری‌ها و خدمات مالی خود، موضوع رمزارزها را  جدی دنبال می‌کند. تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که گوگل به زودی شغل‌های جدیدی را برای توسعه کسب‌وکارهای رمزارزی ایجاد خواهد کرد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.