ایلان ماسک از این کلاهبرداران رمزارزی در توییتر شکایت کرد

شکایت ایلان ماسک از کلاهبرداران کریپتو در توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که کلاهبرداری‌های رمزارزی در توییتر شدیدا مشکل‌ساز شده و نیاز به رسیدگی به این موضوع شدیدا حس می‌شود. شکایت ایلان ماسک از کلاهبرداران کریپتو در توییتر نیز به همین دلیل بود. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

شکایت ایلان ماسک از کلاهبرداران کریپتو در توییتر

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در پاسخ به اسکرین‌شات یک کلاهبرداری از گسترش این هرزنامه‌های مرتبط با ارز دیجیتال در توییتر، شکایت کرد. مضمون این اسکرین‌شات هدایای ارسال شده توسط یکی از بنیانگذاران Dogecoin، بیلی مارکوس (Billy Markus)، بود.

این میلیاردر عرصه رمزارز اعلام کرد که توییتر به عنوان غول رسانه‌های اجتماعی مدت‌ها است که برای رفع این مشکل تلاش می‌کند.

شکایت ایلان ماسک از کلاهبرداران کریپتو در توییتر

مدت‌ها است که کلاهبرداران ارزهای دیجیتان برای ایلان ماسک مشکل‌ساز شده‌اند. ماسک حتی در سال ۲۰۱۸ قبل از این که به صورت کامل وارد دنیای سرمایه‌گذاری روی رمزارزها شود، توجه‌ها را به هرزنامه‌های اتریوم جلب کرد تا کاربران گرفتار این کلاهبرداری‌ها نشودند.

پاول گراهام (Paul Graham)، یکی از سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر این عرصه در مورد این شکایت اظهار نظر کرد. وی معتقد است که تشخیص هرزنامه برای توییتر بسیار دشوار بوده و احتمال خطا نیز بسیار زیاد است.

درگیری‌های ماسک با کلاهبرداران

اکتبر گذشته، ایلان ماسک پست یکی از این کلاهبرداران Dogecoin را پاسخ داده و این کلاهبرداران را به سخره گرفت. این کلاهبردار وعده دو برابر کردن پول را به کاربران می‌داد.

به سخره گرفتن کلاهبردار دوج کوین توسط توسط ایلان ماسک

در جولای ۲۰۲۰، ماسک، بیل گیتس، کیم کارداشیان و دیگر شخصیت‌های برجسته هدف کلاهبرداران بیت‌‌کوین قرار گرفتند که نتیجه آن به بزرگترین هک توییتر تا به امروز تبدیل شد.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط کمیسیون تجارت فدرال در سال گذشته، کلاهبرداران ارزهای دیجیتال با جعل هویت ماسک توانستند تقریباً ۲ میلیون دلار کلاهبرداری کنند.

توییتر تنها شرکت رسانه اجتماعی نیست که به مبارزه با کلاهبرداران ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. این کلاهبرداران را می‌توان در فیس‌بوک و اینستاگرام نیز یافت.

کانال‌های محبوب یوتیوب نیز برای ایجاد جریان‌های زنده تقلبی بیت‌کوین که شامل فیلم‌هایی با ایلان ماسک است، جامعه رمزارز را به خطر می‌اندازند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.