لوگو دوج کوین روی پیراهن فوتبالیست‌های انگلیسی

دوج کوین روی پیراهن تیم لیگ برتری انگلیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

تیم فوتبال واتفورد (Watford) که یکی از تیم‌های شناخته شده فوتبال در جهان است، از دوج کوین حمایت می‌کند. این تیم فوتبال تصمیم گرفته در بازی‌های فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با نماد دوج کوین روی زمین چمن بیاید. در فصل گذشته،‌ تیم فوتبال واتفورد پیراهنی پوشیده بود که نماد بیت‌ کوین را داشت.

براساس اخبار منتشر شده، لوگو دوج‌کوین در سرآستین لباس‌های بازیکنان تیم فوتبال واتفورد حک می‌شود. به گزارش سایت خبری theathletic، پیراهن ورزشی بازیکنان فوتبال تیم انگلیسی واتفورد محلی برای تبلیغ دوج کوین خواهد شد. قراردادی بین این تیم فوتبال و اسپانسرهای پیراهن تنظیم شده که براساس آن تیم واتفورد ۹۷۰ هزار دلار درآمد کسب می‌کند.

در بازی‌های روز شنبه، فوتبالیست‌های تیم واتفورد پیراهنی را پوشیده بودند که روی آستین چپ آن لوگو دوج‌ کوین حک شده بود. دوج‌کوین را یکی از خوش‌شانس‌ترین میم کوین‌ می‌دانند. این دارایی دیجیتال در ابتدا به عنوان شوخی ساخته شد و با حمایت ایلان ماسک و دیگر علاقه‌مندان حوزه فناوری رشد قابل توجهی داشت.

گفتنی است تیم فوتبال واتفورد ماه گذشته قرارداد خود را با اسپانسرهای علاقه‌مند به رمزارز خود امضا کرده است و پیش‌بینی می‌شود قیمت دوج‌کوین با این اقدامات افزایش یابد.

دوج کوین در یک‌سال اخیر بیش از ۸۱۸۵٪ رشد داشته و همچنان در حال افزایش قیمت است. این دارایی دیجیتال که به عنوان یک شوخی در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، در سال‌های اخیر با رقبای زیادی روبه‌رو شده است. چند وقتی از ظهور شیبا اینو (Shiba Inu) می‌گذرد؛ این رمزارز میم کوینی است که همانند دوج کوین، نمادش سگی ژاپنی به نام شیبا اینو است. با وجود افزایش میم کوین در بازار رمزارزها، به نظر می‌رسد دوج کوین در وضعیت مناسبی قرار دارد و سرمایه‌گذاران خاص خود را دارد.

باشگاه‌های ورزشی با پیوستن به دنیای ارزهای دیجیتال تبلیغاتی را در این زمینه به راه انداخته‌اند. به گزارش یوفا (UEFA) یا همان اتحادیه فوتبال اروپا،  لیگ برتر همواره فرصت مناسبی برای جذب اسپانسر بهتر و کسب درآمد برای تیم‌های فوتبال است. این در حالی است که حرفه‌ای‌های ورزش‌های دیگر نیز به تبلیغ رمزارزها می‌پردازند. به تازگی تیم فرمول ۱ استون مارتین (Aston Martin) همکاری خود را با صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com)‌ آغاز کرده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.