اولین برنامه تلویزیونی با موضوع رمزارزها تولید خواهد شد!

اولین برنامه تلویزیونی با موضوع رمزارزها تولید خواهد شد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ شهریور ۱۴۰۰

محبوبیت رمزارزها روزبه روز درحال افزایش است و حتی به دنیای سینما و برنامه‌های تلویزیونی هم کشیده شده است. بر اساس گزارش اخیر مجله Variety، راب وایس (Rob Weiss)، تهیه کننده تلویزیونی آمریکایی، قرار است که اولین برنامه تلویزیونی با موضوع کریپتوکارنسی‌ها را تولید و کارگردانی کند.

این کارگردان اظهار داشت که شخصیت‌های این برنامه تلویزیونی قرار است که در یک داستان کمدی پول رایج را به شیوه‌ای متفاوت ببینند:

دنیای ارزها به سرعت در حال تغییر است و برنامه «Hold On for Dear Life» بسیار پر طرفدار خواهد شد و می‌درخشد.

گفتنی است که این برنامه به جای تمرکز بر بیت کوین، قصد دارد روی توکن‌های غیرقابل تعویض و یا NFT ها تمرکز کند. در این داستان شخصی به نام Mel که موسس فناوری است، با قدرت‌های دنیای مالی متمرکز که دارای اشتباهاتی نیز هستند، مبارزه خواهد کرد.

پیش از این اسفند سال گذشته بود که شرکت تولید کننده فیلم Beacon Pictures اعلام کرد اولین برنامه تلویزیونی با موضوع رمزارزها را تولید خواهد کرد. این شرکت با تولید فیلم‌هایی از جمله «The Family» و «Bring In On» معروف است.

تمرکز این پروژه در دنیای کریپتوکارنسی فقط به ساخت فیلم محدود نمی‌شود. برنامه تلویزیونی «Hold for For Dear Life» برای تامین مالی این پروژه قصد دارد که توکن اختصاصی خود‌ را روی بلاک چین اتریوم منتشر کند.

این مجموعه ۱۰ قسمتی قرار است که به عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT منتشر شود. گسترش NFT ها به دنیای سینما طی ماه‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است.

همانطور که پیش از این وب‌سایت U.Today گزارش داد فیلم جدید با بازی آنتونی هاپکینز به نام «Zero Contact» و برنده دو جایزه اسکار، قرار است به صورت انحصاری در پلتفرم Vuele نمایش داده شود. Vuele یک بازار مجازی برای مشاهده و خرید فیلم است که کاربران آن می‌توانند محتوای مورد نظر خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات خریداری کنند.

همچنین مدتی قبل کوین اسمیت (Kevin Smith)، فیلمساز آمریکایی، اعلام کرد که فیلم ترسناک کمدی او نیز به عنوان NFT اکران می‌شود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.