توسعه‌دهندگان اتریوم ۲.۰، از برنامه باگ بانتی جدیدشان رونمایی کردند

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش بلاک‌کریپتو، یک برنامه باگ بانتی جدید برای تمرکز بر اجراهای اتریوم ۲.۰ راه‌اندازی می‌شود. باگ بانتی، برنامه‌ای است که باگ‌ها را برای توسعه‌دهندگان روشن می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند پیش از آنکه باگ‌ها برای عموم مشخص شود آن‌ها را کشف و از سواستفاده‌هایی که به خاطر این باگ‌ها انجام می‌شود، جلوگیری کنند.

اتریوم ۲.۰ که به آن «Eth2» و «سرنیتی» نیز می‌گویند، به‌روزرسانی بلاک‌چین اتریوم است که قرار است در چند فاز مختلف منتشر شود. پیش‌بینی شده فاز صفر این رمزارز در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیاده‌سازی آن حداقل سه فاز خواهد داشت که از سال ۲۰۲۰ به بعد منتشر می‌شوند.

دنی رایان (Danny Ryan)، توسعه‌دهنده اتریوم ۲.۰، با انتشار توییتی از پروژه تازه باگ بانتی بر روی این رمزارز خبر داد. او در این توییت توضیح داد که پروژه باگ بانتی جدیدشان، شباهت‌هایی با برنامه باگ بانتی اتریوم دارد. به همین خاطر باگ بانتی اتریوم ۲.۰ را برنامه خواهر باگ بانتی اتریوم خواند که به صورت موازی اجرایی می‌شود. دنی رایان همچنین اعلام کرد برنامه‌های اتکنت (Attacknet) و برنامه‌های مشابه آن در شبکه تازه اتریوم منسوخ شده‌اند.

طبق جزییات منتشر شده در وبسایت eth2bounty.ethereum ، برنامه باگ بانتی اتریوم۲، متمرکز بر فاز ۰ شبکه اتریوم ۲.۰ و نرم‌افزار خاص مشتریان مانند Prysm Lighthouse  و Teku است. در این وبسایت نوشته شده:«برنامه بانتی اتریوم ۲.۰، بانتی‌هایی را برای باگ‌های اتریوم ۲.۰ که به‌روز‌رسانی جدید هسته اجماع اتریوم است، فراهم می‌کند. ما از جامعه اتریوم و همه شکارچیان باگ بانتی می‌خواهیم برای پیدا کردن هویت باگ‌ها در پروتکل‌ها و مشتریان به ما کمک کنند».

در گزارش‌هایی که پیش از این درباره راه‌اندازی باگ بانتی اتریوم ۲.۰ منتشر شد، راه‌اندازی آن را نوامبر ۲۰۲۰ و ژانویه ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده بودند.  جاستین دریک (Justin Drake)، از بنیاد اتریوم، برنامه باگ بانتی اتریوم ۲.۰ را گامی کلیدی برای راه‌اندازی هر شبکه‌ای عنوان کرد.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.