قاتلان اتریوم با روند نزولی خودشان سرمایه‌گذاران را ناامید کردند

افت قیمت رقیبان اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

برخی کارشناسان نیمه اول سال 2021 را عصر ارزهای L1 (Layer 1) می‌نامند. از ارزهای محبوب L1 می‌توان به اتریوم، بایننس اسمارت چین، سولانا، کاردانو و غیره اشاره کرد. تعداد این ارزها در نیمه اول سال 2021 افزایش یافته و رقیب‌های اصلی اتریوم به حساب آمدند که به آن‌ها قاتلان اتریوم نیز می‌گویند. اما پس از ورود ارزهای L2 به بازار ارزهای دیجیتال به نظر می‌رسد قاتلان اتریوم با مشکل مواجه شده‌اند. برای بررسی بیشتر خبر روند نزولی قاتلان اتریوم با بیتستان همراه باشید.

روند نزولی قاتلان اتریوم

با کاهش محبوبیت NFTها و بازارهای غیرمتمرکز، آلت‌کوین‌ها با از دست دادن بخشی از ارزش خود، مسیر مشابه اتریوم را طی کردند. براساس داده‌های Tradingview روند صعودی سولانا به طور کامل با رشد و نزول NFT مرتبط بود.

متاسفانه ارز SOL هم کسانی را که آن را به عنوان یک قاتل اتریوم می‌شناختند، ناامید کرد. این ارز از بالاترین قیمت خود تقریبا 30 درصد کاهش داشته است.

نمودار سولانا

آواکس پس از رسیدن به 10 ارز برتر سایت CoinMarketCap، نیز نتوانست ارزش خود را حفظ کند. این ارز در طول اصلاحات بازار جهانی ارزهای دیجیتال مثل اتریوم عمل کرده و تقریبا 20 درصد از ارزش خود را در دوماه گذشته از دست داده است.

اما برخلاف ارز سولانا، ارز آواکس نشانه‌های بهبود را زودتر نشان داد. این ارز در 3 روز گذشته 14 درصد رشد داشته است. در مقایسه با سایر ارزهای L1، آواکس یکی از بهترین عملکردها را با افزایش 50 درصدی در اواسط دسامبر نشان داد.

منبع: u.today

اتریوم سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.