اتریوم روز به‌ روز‌ برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر می‌شود!

اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آذر ۱۳۹۹

طی مصاحبه‌ای که مدیرعامل شرکت بلومبرگ با صندوق سرمایه‌یGrayscale داشت، تعداد سرمایه‌گذارانی که فقط روی اتریوم سرمایه‌گذاری کرده‌اند در سال ۲۰۲۰ روبه افزایش بوده و جذابیت این رمزارز در جامعه‌ی کریپتوکارنسی در حال رشد است:

در طول سال ۲۰۲۰، سرمایه‌گذارانی را دیدیم که اولین انتخابشان بین سایر دارایی‌ها اتر بوده و‌ در برخی موارد‌ نیز فقط اتر بوده است.

گفتنی است که شرکت گری‌اسکیل دارای چند محصول سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال است که آن‌ها را به سرمایه‌گذارن برای ورود به بازار رمزارزها ارائه می‌دهد. با این‌که محبوب‌ترین صندوق این شرکت Bitcoin Trust است اما Ethereum Trust نیز از نظر سرمایه‌ی ورودی رشد چشم‌گیری داشته است. 

بر اساس اطلاعات ارائه شده، در فصل سوم سال جاری میلادی، میزان سرمایه‌ی ورودی هفتگی به Grayscale Ethereum، به طور متوسط ۱۵/۶ میلیون دلار و‌ برای Bitcoin Trust حدود ۵۵ میلیون دلار در هفته بوده است.

در اوایل این هفته  گری اسکیل اعلام کرد که سرمایه‌گذارانِ تراست اتریوم به ازای هر سهم، هشت سهم پاداش می‌گیرند؛ این اقدام می‌تواند صندوق تراست اتریوم‌ را برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر کند.

شایان ذکر است که یکی از دلایل محبوبیت گسترده‌ی اتریوم، امورمالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) است که روی بستر بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کنند. 

سخن پایانی این‌که قیمت اتر از اوایل سال جاری تاکنون بیش از ۳۵۳ درصد افزایش یافته اما هنوز به رکورد قیمت‌ قبلی‌اش نرسیده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.