افت ۸ درصدی قیمت اتریوم: این رمزارز به زیر هزار دلار سقوط خواهد کرد؟

افت ۸ درصدی قیمت اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۱

ارزش اتریوم در بازار فعلی ۸ درصد کاهش یافت. به احتمال زیاد افت ۸ درصدی قیمت اتریوم همچنان ادامه خواهد یافت و در این حالت ممکن است که به سطح هزار دلار سقوط کند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در نمودار ساعتی، ETH/USD به زیر خط روند صعودی کلیدی خود سقوط کرده است. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

قیمت اتریوم، یکی از بزرگترین رمزارزهای بازار در ۲۴ ساعت گذشته تا ۸ درصد کاهش یافته است. با توجه به روند فعلی، اتریوم ممکن است به سطح هزار دلار نیز سقوط کند.

اتریوم پس از عبور از سطوح پشتیبانی ۱,۱۸۰ و ۱,۱۷۰ دلار روند نزولی جدیدی در پیش گرفته است. این رمزارز در زمان نگارش خبر، با قیمت ۱,۱۱۵ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

طبق داده‌های کراکن، ETH/USD در نمودار ساعتی به زیر خط روند صعودی کلیدی (با سطح پشتیبانی ۱,۲۱۰ دلار) سقوط کرده که نمی‌تواند نشانه خوبی برای سرمایه‌گذاران باشد.

افزایش قیمت اتریوم یا ضرر بیشتر آن؟

همان طور که بیت کوین در تلاش است تا قیمت خود را افزایش دهد، اتریوم نیز تلاش می‌کند تا از سطح مقاومت ۱,۲۵۰ دلاری خود عبور نماید. البته این رمزارز در زیر سطوح حمایتی ۱,۱۸۰ و ۱,۱۷۰ دلاری شکست خورد و رند نزولی در پیش گرفت.

افزایش قیمت اتریوم یا ضرر بیشتر آن؟

اگر گاوها همچنان به فعالیت خود ادامه داده و قیمت به بالای ۱,۲۵۰ دلار برسد، اتریوم می‌تواند یک روند افزایشی ثابت به سمت سطح ۱,۳۰۰ دلار را آغاز کند. اگر اتریوم نتواند از سطح مقاومت ۱,۱۸۰ دلاری عبور کند، ممکن است همچنان به سقوط خود ادامه دهد. سطح حمایت اولیه در روند نزولی فعلی در نزدیکی سطح ۱,۱۱۰ دلار قرار دارد.

منبع: newsbtc

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.