اتر ۳۰۰۰ دلاری پس از سه ماه از راه رسید!

اتر ۳۰۰۰ دلاری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

قیمت اتر امروز شنبه ۱۶ مرداد برای اولین بار در سه ماه گذشته از ۳۰۰۰ دلار بیشتر شد. پیش‌بینی شد با اجرای هاردفورک لندن در روز ۱۴ مرداد قیمت دومین رمزارز بازار افزایش یابد. پس از هاردفورک لندن که ارتقایی در شبکه اتریوم بود، اتر به بالاترین قیمت خود در چند ماه اخیر رسید. 

براساس داده‌های سایت کوین‌مارکت کپ (CoinMarketCap)‌ قیمت اتر در این لحظه ۳۱۳۳ دلار است. با رشد دومین رمزارز بازار پیش‌بینی می‌شود به زودی رکورد بالاترین قیمت این دارایی دیجیتال در تمام زمان‌ها شکسته شود. طبق داده‌های سایت تحلیلی کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت رمزارز اختصاصی شبکه اتریوم در ۲۲ اردیبهشت (۱۲ می)‌ با ۴۳۵۷ دلار به بالاترین قیمت خود در زمان‌ها رسیده بود. 

پس از شکست رکورد بالاترین قیمت،‌ اتر در مسیر نزولی قرار داشت و در حدود ۳ ماه با قیمتی کمتر از ۳۰۰۰ دلار معامله می‌شد. عوامل بسیاری بر کاهش قیمت اتر نقش داشتند. تصمیم تسلا برای توقف پذیرش بیت‌کوین، ممنوعیت استخراج رمزارز در چین و دیگر موانع مربوط به قانون‌گذاری در بازار رمزارزها سایه انداخته بود. 

بیت‌کوین و اتریوم در ماه‌های اخیر بارها در مسیر رشد قرار گرفتند، ولی هر بار سقوط می‌کردند. اتریوم در چند ماه گذشته،‌ بارها با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار معامله شد. 

دو روز گذشته، زمانی حیاتی برای اتریوم بود و رمزارز اختصاصی این شبکه با سوزانده شدن در هاردفورک لندن مسیر صعودی خود را از سر گرفت.

ارزش اتر در هفت روز گذشته بیش از ۲۵٪ رشد داشته است. این رمزارز همچنین در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۱۰٪ افزایش قیمت را تجربه کرده و همچنان در حال صعود است.

براساس داده‌های وبسایت اترچِین (Etherchain)،‌ در هاردفورک لندن بیش از ۱۲۰۰۰ دلار اتر در هر دقیقه سوزانده می‌شد. طبق داده‌های منتشر شده بیش از ۸۶۰۰ اتر در دو روز از شبکه اتریوم خارج شدند. 

تغییر در عرضه و تقاضا که هدف اصلی هاردفورک لندن و کد EIP-1559 بود منجر به افزایش قیمت اتر شد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.