اتر ۳۰۰۰ دلاری از راه می‌رسد؟

اتر ۳۰۰۰ دلاری می‌شود؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

اتر در روزهای گذشته با افزایش قیمت قابل توجهی همراه بوده است. این رمزارز که در ماه‌های اخیر تحت تاثیر بازار خرسی قرار داشت، هفته گذشته از مرز ۲۰۰۰ دلار گذشت. پس از عبور از مرز دو هزار دلار،‌ کم‌کم اتر در مسیر رشد قرار گرفت و با نزدیک شدن به هاردفورک لندن پیش‌بینی می‌شود قیمت دومین رمزارز برتر بازار به سه هزار دلار برسد. برخی از تحلیل‌گران بازار رمزارزها با توجه به افزایش قیمت بیت‌ کوین و اتر بر این باورند که دوران اصلاح قیمت به پایان رسیده است. با این حال بازار دارایی‌های دیجیتال همچنان نوسان زیادی دارد.

با وجود نوسانات بازار رمزارزها،‌ نزدیک شدن به زمان هاردفورک لندن که یکی از مهمترین هاردفورک‌های شبکه اتریوم است، پیش‌بینی می‌شود قیمت اتر به ۳۰۰۰ دلار برسد.

پس از شکست مقاومت ۲۵۸۵ دلار در اتر،‌ قیمت این رمزارز روز یکشنبه در بالاترین قیمت به ۲۶۹۹ دلار رسید. اگرچه قیمت اتر با اصلاح قیمت کاهش یافت ولی همچنان در محدوده قیمتی میان۲۴۰۰ دلار تا ۲۶۰۰ دلار باقی مانده است. با اینکه قیمت دومین رمزارز بازار در ۲۴ ساعت اخیر حدود ۳٪ کاهش یافته است،‌ پیش‌بینی می‌شود قیمت آن به زودی افزایش چشمگیری را به همراه داشته باشد.

احتمال رشد اتر در کوتاه مدت،‌ به دلیل نزدیک شدن به هاردفورک لندن در شبکه اتریوم است. همچنین نشانه‌هایی از افزایش غیرمنتظره قیمت دومین رمزارز بازار وجود دارد که سرمایه‌گذاران را به افزایش سرمایه‌گذاری در اتر ترغیب می‌کند. براساس نظر برخی تحلیل‌گران خبره حوزه رمزارزها،‌ ممکن است اتر تا پایان این هفته به قیمت ۳۰۰۰ دلار برسد.

 

شاخص‌های حمایتی اتر پس از هاردفورک لندن

 

روز یکشنبه شرکت کریپتو کوانت (CryptoQuant)،‌ داده‌هایی را به اشتراک گذاشت که براساس آن قیمت اتر افزایش قابل توجهی داشت. این شرکت تحلیلی شاخص‌هایی را برای افزایش قیمت اتر ذکر کرده است. یکی از مهمترین عواملی که این شرکت ذکر کرده است،‌ افزایش سرمایه‌گذاری در اتر و کاهش برداشت‌های این رمزارز است. همچنین برخی از توکن‌ها به قراردادهای هوشمند شبکه اتریوم ۲ سپرده شده‌اند.

براساس داده‌های منتشر شده،‌ مبادلات شبکه اتریوم بیشتر شده و شاهد کاهش ذخایر دومین رمزارز بازار بوده‌‌ایم. طبق داده‌های کریپتو کوانت تریدرها در حال ذخیره سرمایه‌های خود هستند. 

گفتنی است تعداد کسانی که بیش از ۳۲ اتر در اختیار دارند و اعتبارسنج‌هایی در شبکه اتریوم ۲ می‌شوند در حال افزایش است. فعالیت‌های شبکه اتریوم حاکی از آن است که احتمال افزایش قیمت اتر وجود دارد. 

گرگ وایزمن (Greg Waisman)، بنیان‌گذار و مدیر شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی Mercuryo براین باور است که قیمت اتر می‌تواند در آینده نزدیک به بالاترین میزان خود برسد.

پیتر برنت (Peter Brandt)، تحلیل‌گر شناخته شده بازار رمزارزها نیز معتقد است بین تسلا و اتر شباهت‌های زیادی وجود دارد.

این تحلیل‌گر با مقایسه نمودارهای اتر و تسلا افزایش قیمت دومین رمزارز بازار را پیش‌بینی کرده است.

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.