صرافی غیر متمرکز SushiSwap هک شد!

هک شدن صرافی غیر متمرکز SushiSwap
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، صرافی غیر متمرکز SushiSwap مورد هدف هکرها قرار گرفته است. با هک شدن صرافی غیر متمرکز SushiSwap بیش از ۳/۳ میلیون دلار به سرقت رفت. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

گزارشات اخیر خبر از هک شدن صرافی غیر متمرکز SushiSwap می‌دهند. طبق گزارشات ارائه شده، کاربرانی که در ۴ روز اخیر از خدمات این صرافی استفاده کرده‌اند، ضرر و زیان هنگفتی را متحمل شده‌اند. یکی از کاربران این صرافی در توییتر اعلام کرد که بیش از ۳/۳ میلیون دلار از کیف پول وی به سرقت رفته است.

این اکسپلویت به یک ضعف امنیتی در قرارداد RouterProcessor2 مرتبط می‌شود. شرکت امنیتی پکشیلد (PeckShield) و یکی از دولوپرهای سوشی‌سواپ توصیه کرده‌اند که دسترسی‌های اعطا شده از سوی کاربران به این صرافی در تمام زنجیره‌ها لغو شود.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، کاربران با تایید قراردادهایی ناشناخته اجازه داده‌اند که هکرها توکن‌های آنان را به سرقت ببرند.

چه تعداد از کاربران، تحت تاثیر این هک قرار گرفتند؟

طبق گزارشات اولیه، تعداد زیادی از کاربران این صرافی تحت تاثیر این هک قرار نگرفتند. دیفای لاما ادعا می‌کند تنها کسانی که در ۴ روز گذشته از خدمات این صرافی استفاده کرده‌اند، متضرر شده‌اند.

آن‌ها فهرستی از قراردادهایی را که منتشر کردند که باید در تمامی زنجیره‌ها لغو شوند. بررسی‌های کوین پنگ (Kevin Peng)، تحلیلگر بلاک‌چین، نشان داده که تا کنون، ۱۹۰ آدرس اتریوم و  بیش از ۲۰۰۰ آدرس در شبکه آربیتروم این قرارداد مشکل‌ساز را تایید کرده‌اند.

قیمت توکن بومی این صرافی پس از انتشار اخبار مربوط به هک ۰/۶ درصد افت را تجربه کرد.

منبع: theblock

سوشی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.