رانندگان خودروهای تسلا با ماشین‌های خود رمزارز استخراج می‌کنند

استخراج ارز دیجیتال با استفاده از خودروهای تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات ارائه شده از CNBC مالکان خودروهای برقی تسلا روش جدیدی را برای کسب درآمد پیدا کرده‌اند. آن‌ها با استفاده از این خودروها ارز دیجیتال استخراج می‌‌کنند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق استخراج ارز دیجیتال با استفاده از خودروهای تسلا مطلع شوید.

صاحبان خودروهای برقی تسلا با استفاده از برق خودروهای خود در حال استخراج رمزارزها هستند. این شرکت مسلما یکی از شناخته‌ترین شرکت‌ها در صنعت خودروسازی است و موفقیت بزرگی را به دست آورده است. شرکت تسلا زمانی که بیت‌کوین را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفت، اهمیت زیادی را در بین افراد به دست آورد.

با وجود اینکه خودروهای برقی ارزان نیستند، اما تعداد مالکان این خودروها همچنان در حال افزایش است. صاحبان این خودروها با استفاده از برق ذخیره شده در باتری خودرو، رمزارز استخراج می‌کنند.

CNBC روش جدیدی از استخراج رمزارز را به اشتراک گذاشت که طبق آن صاحبان خودروهای برقی با استفاده از برق خودروهای خود رمزارز استخراج می‌کنند. سراج راول (Siraj Raval) بیان کرد که با وصل کردن رایانه یا ماینر خود به خودرو و با استفاده از برق باتری، ارز دیجیتال استخراج کرده است.

علاوه بر این، CNBC گزارش داد که مالکان این خودروها با وصل کردن GPUها (واحدهای پردازش گرافیکی) به ماشین خود نیز ارز دیجیتال استخراج کرده‌اند. اساسا با انجام اینکار افراد دیگر هزینه‌های برق برای استخراج را نمی‌پردازند.

استخراج ارز دیجیتال با استفاده از خودروهای تسلا

این کار مالکان را در معرض لغو گارانتی خودروها قرار می‌دهد. اما مالکان ادعا می‌کنند که لغو گارانتی خودروها مهم نیست. طبق گزارشات، سال پیش یک نفر با انجام اینکار ۸۰۰ دلار به دست آورده بود.

کسب درآمد با استفاده از خودروها در سال ۲۰۱۸ توسط فرد دیگر

علاوه بر راول افراد دیگری نیز اقدام به این کار کرده‌بوند که یکی از آن‌ها کریس آلسی (Chris Allessi) بود. این فرد معتقد است که با استفاده از خودروی تسلای خود می‌تواند ارز دیجیتال استخراج و از این طریق کسب درآمد کند.

آلسی در سال ۲۰۱۸ شروع به استفاده از خودروی برقی برای استخراج بیت‌کوین کرد. در آن زمان، این فعالیت هر ۶۰ ساعت یکبار حدود ۱۰ دلار برای او سود داشت. با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و ناپدید شدن تجهیزات او، مجبور شد این فعالیت را متوقف کند.

یکی از پیش نیازهای اصلی برای استخراج ارز دیجیتال برق است. الخاندرو دلاتوره (Alejandro de la Torre)، ماینر بیت‌کوین، هیچ اشکالی در استفاده از خودروهای برقی برای استخراج ارز دیجیتال نمی‌بیند. او بیان کرد:

اگر انجام این کار با یک وسیله نقلیه امکان‌پذیر است، پس انجام آن هیچ اشکالی ندارد.

منبع خبر: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.