از این پس می‌توانید ماشین‌های لوکس را با پرداخت شیبا اینو بخرید

خرید خودروهای لوکس با شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

شیبااینو با درخشش اخیر خود در عرصه رقابت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران بزرگی را به خود جذب کرده است. موفقیت‌های شیبااینو باعث شده است تا بسیاری از صرافی‌ها آن را لیست کرده و به عنوان روش پرداختی به بسیاری از صنایع راه یابد. این بار خرید خودروهای لوکس با شیبا اینو برای طرفداران این رمزارز میسر شد. جزئیات خبر را در بیتستان بخوانید.

خرید خودروهای لوکس با شیبا اینو

اتو گالری وگاس (Vegas Auto Gallery)، نمایندگی خودروهای لوکس در لاس وگاس، شیبااینو را به فهرست گزینه‌های پرداخت با ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده است. بنابراین از این به بعد خرید خودروهای لوکس با شیبا اینو میسر خواهد بود.

این گالری که توسط نیک دوسا (Nick Dossa) و اد قابن (Ed Ghaben)، از افراد کهنه‌کار و باتجربه در صنعت خودرو، در سال 2018 راه اندازی شد، دارای تعداد قابل توجهی از خودروهای سطح بالا است. نمایشگاه این نمایندگی دارای طیف وسیعی از برندهای بزرگ خودرو از جمله لامبورگینی (Lamborghini)، استون مارتین (Aston Martin)، رولزرویس (Rolls-Royce) و بنتلی (Bentley) است.

افت قیمت میم کوین‌ها: دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی به صورت متوسط ۸% افت قیمت داشتند

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

در ماه دسامبر، دوسا (Dossa) فاش کرد که خرید از طریق بیت‌کوین، 5 درصد از کل درآمد نمایندگی را تشکیل داده است.

تراکنش‌های ارزهای دیجیتال به‌طور خودکار از طریق BitPay به دلار تبدیل می‌شوند، به همین دلیل است که خطر نوسانات بالای قیمت ارزهای دیجیتال، گالری وگاس اتو را تهدید نمی‌کند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.