پذیرش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ژاپنی با وضع قوانین جدید آسان می‌شود!

تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در صرافی های ژاپنی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن (JVCEA)، به دنبال وضع قوانین جدیدی است که عملکرد پذیرش ارزهای دیجیتال را در صرافی‌های ژاپنی آسان‌تر می‌کند. وضع قوانین جدید برای تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در صرافی های ژاپنی درست زمانی اعلام شد که نخست وزیر فومیو کیشیدا نسبت به سیستم موجود ابراز نارضایتی کرد. برای اطلاع از ادامه خبر در ادامه با ما همراه باشید.

تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در صرافی های ژاپنی

انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن، به دنبال وضع قوانین جدیدی است که عملکرد پذیرش ارزهای دیجیتال را در صرافی‌های ژاپنی آسان‌تر می‌کند. این تصمیم درست زمانی گرفته شد که نخست وزیر فومیو کیشیدا نسبت به سیستم موجود ابراز نارضایتی کرده بود.

طبق گزارشات، این انجمن اخیرا با تمامی صرافی‌های محلی در رابطه با این موضوع گفتگو کرده است. در حال حاضر، این انجمن در حال بررسی قابلیتی است که امکان حذف توکن‌ها را در صورت برزو هرگونه مشکل فراهم می‌کند.

در حال حاضر، یکی از بزرگترین صرافی‌های مستقر در ژاپن حدود ۲۱ رمزارز را پذیرفته است.

همانطور که در ابتدا نیز بیان کردیم، این تصمیم زمانی گرفته شد که نخست وزیر فومیو کیشیدا نسبت به سیستم موجود ابراز نارضایتی کرد. او ماه گذشته بیان کرده بود:

نهاد نظارتی بر بازار تمایل دارد برای مدت زمان طولانی دارایی‌های دیجیتال را بررسی کرده و معیارهای پذیرش آن‌ها را آسان کند.

قابل ذکر است قوانین جدیدی که توسط انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن ارائه شده، ابتدا توسط FSA بررسی شده‌اند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.