رشد ۳۵ درصدی فانتوم: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۳۵ درصدی فانتوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ دی ۱۴۰۲

بیتستان: ارز دیجیتال فانتوم یکی از رمزارزهای محبوب بازار است که در هفته گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد کرده. با رشد ۳۵ درصدی فانتوم توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار به این توکن جلب شده و انتظار می‌رود روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

رشد ۳۵ درصدی فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم، از رمزارزهای محبوب بازار است که در هفته گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد کرده. سرمایه‌گذاران با اشاره به شکل‌گیری یک الگوی دو پایه، احتمال تداوم روند صعودی پرقدرت این رمزارز را مطرح نمودند.

یکی از تحلیلگران بازار به اسم علی در پست اخیر خود در X ظاهر شدن الگوی “W” در نمودار قیمت هفتگی FTM را نشان داده و بیان کرده که این ارز دیجیتال رشد خواهد کرد.

رشد ۳۵ درصدی فانتوم

بر اساس داده‌های منتشر شده، توکن فانتوم توانسته از سطح مقاومت کلیدی خود یعنی ۰.۴۷ دلار عبور کند. همین امر نیز باعث شده که بسیاری از تحلیلگران نیز احتمال رشد قیمت توکن را مطرح نمایند. با توجه به داده‌های ارائه شده توسط coinmarketcap، در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی ۰.۵۱۸۶ دلار معامله می‌شود.

این توکن به خاطر پیشرفت‌های بالقوه‌ای که در حوزه بلاک‌چین داشت؛ مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته و همین امر نیز باعث شده که سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به دقت تغییرات قیمت آن را زیر نظر دارند.

منبع: optimisus

فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.