نایب رئیس فدرال رزرو خواستار رسیدگی سریع به صنعت کریپتو شد!

تقاضای نایب رئیس فدرال رزرو برای رسیدگی سریع به صنعت کریپتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۱

لائل برینارد، نایب رئیس هیئت مدیره فدرال رزرو ایالات متحده، خواستار تنظیم سریعتر ارزهای دیجیتال است. وی گفت بهتر است همین حالا، قبل از این که دیر شود، برای این صنعت قانونگذاری کنید. وی همچنین مدعی است اگر رمزارزها، پس از ادغام در سیستم مالی بزرگ‌تر کنترل نشده باقی بمانند، بی‌ثباتی، بازار مالی را تحدید خواهد کرد. برای خواندن جزئیات خبر تقاضای نایب رئیس فدرال رزرو برای رسیدگی سریع به صنعت کریپتو با بیتستان همراه باشید.

تقاضای نایب رئیس فدرال رزرو برای رسیدگی سریع به صنعت کریپتو

لائل برینارد، نایب رئیس هیئت مدیره فدرال رزرو ایالات متحده، روز جمعه در کنفرانس بانکداری انگلستان که در لندن برگزار شد، به حضار گفت:

بهتر است قبل از این که دیر شود برای این صنعت قانون گذاری کنید.

وی با اشاره به رکود اخیر در بازار، ادعا کرد که کریپتو مانند روش‌های سنتی دیگر، ریسک‌هایی داشته و به “حفاظ‌ها و قوانین قوی” نیاز دارد.

برینارد در طول سخن رانی خود به مواردی از جمله عملکرد اخیر ارزهای دیجیتال، نوسانات، سهام پرخطر، تعهدات بانکی و سایر ریسک‌های مرتبط با امور مالی مشترک در بازار سنتی و ارزهای دیجیتال، اشاره کرد.

همچنین وی وثیقه‌گذاری بیش از حد را به عنوان عاملی برای افزایش تنش بازار معرفی کرد. وی به صراحت گفت که با ادغام کریپتو و سیستم مالی گسترده تر، نیاز به قانونگذاری، پررنگ‌تر می‌شود.

برینارد همچنین خواستار همکاری بین‌المللی بین تنظیم‌کننده‌های مالی سراسر جهان برای مقابله با حوزه تخلفات صنعت کریپتو شد. درخواست اخیر این مسئول والا رتبه، منعکس کننده نتایج گزارش وزارت خزانه داری ایالات متحده است که یک روز قبل از کنفرانس منتشر شده بود.

برینارد گفت دو حوزه‌ی خاص کریپتو باعث نگرانی شدید فدرال رزرو شده است. اولی مشارکت بانک‌ها با ارزهای دیجیتال است که خطر ثبات و راکد ماندن سیستم مالی اصلی را افزایش می‌دهد. سپس برینارد گفت که استیبل کوین‌ها دومین مورد نگران کننده برای فدرال رزرو می‌باشند که حوزه‌ی سرریز ریسک هستند.

برینارد گفت که مشارکت بانک‌ها باید بیشتر شود. وی برای کریپتو در این مورد رفتار متفاوتی در نظر دارد و تأکید می‌کند که تعیین یک چارچوب نظارتی قوی برای کریپتو با مشارکت بانک‌ها امکان‌پذیر است.

برینارد در مورد استیبل‌کوین‌ها گفت که این توکن‌ها ریسک زیادی دارند. او که آن‌ها را پل ارتباطی بین کریپتو و فیات نامید، خاطرنشان کرد که دو استیبل‌کوین برتر ۸۰ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهند. وی مدعی شد استیبل‌کوین‌های تحت حمایت فیات بسیار آسیب پذیر هستند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.