فدرال رزرو نگرانی خود را در مورد استیبل‌کوین‌ها اعلام کرد

نگرانی فدرال رزرو در مورد استیبل کوین ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

با وجود نگرانی فدرال رزرو در مورد استیبل کوین ها دولت ایالات متحده به استفاده از این توکن‌ها در سیستم مالی خود ادامه می‌دهد. طبق گزارش فدرال رزرو، خرید توکن‌هایی که با دلار آمریکا پیوند دارند، انتخاب خوبی نیست. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

نگرانی فدرال رزرو در مورد استیبل کوین ها

با وجود اینکه فدرال رزرو و یکی از مقامات ارشد وزارت خزانه داری روز دوشنبه اعلام کردند که استیبل‌کوین‌ها آسیب پذیر هستند، دولت ایالات متحده همچنان در سیستم مالی خود از این توکن‌ها استفاده می‌کند.

ناگفته نماند که TerraUSD نیز اقدام به سوزاندن LUNA کرده تا قیمت خود را افزایش دهد.  TerraUSD روز دوشنبه برای سومین بار در سه روز گذشته پیوند دلاری خود را از دست داد. این استیبل کوین در اواخر روز دوشنبه تا قیمت ۰/۲۵ دلار سقوط کرد.

طبق گزارش فدرال رزرو، خرید توکن‌هایی که با دلار آمریکا پیوند دارند انتخاب خوبی نیست. براساس این گزارش، عدم شفافیت در استیبل کوین‌ها می‌تواند موجب افزایش آسیب پذیری این توکن‌ها شود.

شورای فدرال رزرو در گزارش خود بیان کرده استفاده روزافزون از استیبل‌کوین در معاملات اهرمی سایر ارزهای دیجیتال امکان دارد نوسانات استیل کوین‌ها را تقویت کند.

گفتنی است که در همان روز نلی لیانگ معاون وزیر خزانه داری در امور مالی داخلی در رویداد آتلانتا (رویداد برگزاری شده توسط بانک فدرال رزرو) در رابطه با استیل‌کوین‌ها سخن گفت.

او بیان کرد:

اگر ارزش دارایی‌هایی که پشتوانه آن‌ها استیبل‌کوین است به صورت ناگهانی افت کند، منجر به بروز اختلالاتی در بازار خواهد شد.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.