کارشناسان Finder پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین امسال به ۹۴ هزار دلار برسد

پیش بینی رسیدن بیت کوین به ۹۴ هزار دلار در سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ بهمن ۱۴۰۰

متخصصان پلتفرم فایندر (Finder) پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۹۴ هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد. سپس سال را در قیمت‌های بالای ۷۶ هزار دلار به پایان خواهد رساند. همچنین این پلتفرم پیش‌بینی کرده است که قیمت این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ به ۱۹۲,۸۰۰ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۴۰۶,۴۰۰ دلار خواهد رسید. برای بررسی بیشتر خبر پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین به ۹۴ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین به ۹۴ هزار دلار در سال ۲۰۲۲

فایندر (Finder)، پلتفرم بزرگ مقایسه محصولات، پیش‌بینی خود در مورد قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد. این پیش‌بینی توسط تیم ۳۳ نفری متخصص انجام شده است.

با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته توسط فایندر، انتظار می‌رود قیمت بیت‌کوین در سال جاری به ۹۳,۷۱۷ دلار برسد و تا پایان سال ۲۰۲2 به ۷۶,۳۶۰ دلار کاهش یابد.

متخصصان این پلتفرم همچنین قیمت بیت‌کوین برای سال ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ را نیز پیش‌بینی کرده که از آخرین پیش‌بینی آنان در ماه اکتبر کمتر است. بر اساس پیش‌بینی این پلتفرم، قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۵ به ۱۹۸ هزار دلار خواهد رسید.

همچنین فایندر قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۳۰ را ۴۰۶,۴۰۰ دلار پیش‌بینی کرده که ۲۸ درصد کمتر از پیش‌بینی اکتبر آن است.

فایندر توضیح داد:

افزایش احتمالی نرخ بهره موضوعی است که این پلتفرم را مجبور به احتیاط در پیش‌بینی نسبت به ماه اکتبر کرده است.

در حالی که بانک مرکزی ایالت متحده در آخرین جلسه برگزار شده علاقه‌ای به افزایش نرخ بهره نشان نداده است، اما بازار همچنان انتظار افزایش چندین باره‌ی نرخ بهره را دارد.

برخی از متخصصان معتقدند که افزایش نرخ بهره تاثیر منفی بر بازارهای ارز دیجیتال خواهد گذاشت، اما برخی افراد از جمله Fred Schebesta، بنیانگذار فایندر، معتقدند زمان خرید بیت‌کوین فرارسیده است.

Fred همچنین گفت:

ارزهای دیجیتال ثابت کرده‌اند که رقیب اصلی زیرساخت‌های مالی سنتی جهان هستند و اکنون پتانسیل خود برای این امر را نشان داده‌اند.

Schebesta در مصاحبه با Daily Mail استرالیا اعلام کرد، انتظار دارد تا پایان سال قیمت بیت‌کوین به ۱۰۵ هزار دلار برسد.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.