کارشناسان بازار: شیبااینو ۴۰۰ درصد رشد خواهد کرد!

پیش بینی افزایش 400 درصدی قیمت شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با وجود نوسانات شدیدی که میم‌کوین شیبااینو (SHIB) در چند روز گذشته تجربه کرده، کارشناسان سرشناس بازار پیش بینی افزایش 400 درصدی قیمت شیبااینو را مطرح کردند. به گفته کارشناسان تا پایان سال 2030 قیمت این ارز دیجیتال به سطح ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار خواهد رسید.

پیش بینی افزایش 400 درصدی قیمت شیبااینو

شیبااینو (SHIB)، میم‌کوین محبوب در بازار ارزهای دیجیتال، اخیرا نوسانات قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده. با این وجود، کارشناسان نسبت به آینده این ارز دیجیتال همچنان خوشبین بوده و معتقدند تا پایان سال 2030 رشد 400 درصدی را ثبت و به سطح ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار خواهد رسید.

با توجه به گزارشات موجود، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت SHIB تا سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده افزایش ۱۷۷.۷۷ درصدی تا سال ۲۰۲۵ و افزایش ۴۰۰ درصدی تا سال ۲۰۳۰ است.

پیش بینی افزایش 400 درصدی قیمت شیبااینو

پیش‌بینی‌های کارشناسان با توجه به عوامل مختلفی مثل معاملات روز افزون این ارز دیجیتال مطرح شده است.

عوامل مختلفی می‌توانند بر عملکرد آینده SHIB تأثیر بگذارند. کارشناسان به تأثیر بالقوه رویداد نصف شدن بیت کوین که معمولاً علاقه به آلت‌کوین‌ها را افزایش می‌دهد، اشاره می‌کنند. علاوه بر این، توسعه اکوسیستم شیبااینو از جمله امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌تواند تقاضا را افزایش داده و ارزش SHIB را بیشتر کند.

منبع: cryptotale

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.