معامله‌گران ۸۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین را از صرافی‌ها خارج کردند

خروج ۸۰۰ میلیون دلار بیت کوین از صرافی ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

با افزایش ناگهانی قیمت بیت‌کوین، ۸۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین از صرافی‌ها منتقل شدند. درحالی که اکثریت منتظر سقوط بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار بودند اما همچنان صرافی‌های متمرکز ذخایر خود را از دست می‌دادند. برای بررسی بیشتر خبر خروج ۸۰۰ میلیون دلار بیت کوین از صرافی ها با بیتستان همراه باشید.

با وجود اصلاحات عمده در بازار، سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به فروش دارایی‌های خود ندارند. با افزایش ناگهانی قیمت بیت‌کوین به بالای ۴۰ هزار، ۸۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین از صرافی‌ها منتقل شدند.

این افزایش قیمت بیت‌کوین دور از انتظار تحلیل‌گران بود و پیش‌بینی آن‌ها سقوط بیشتر این ارز دیجیتال را نشان می‌داد. چراکه بازار چندین بار در تلاش برای بهبود ناکام مانده بود.

درحالی که اکثریت منتظر سقوط بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار بودند اما صرافی‌های متمرکز همچنان ذخایر خود را از دست می‌دادند که این نشانگر عدم فروش فعالانه توسط معامله‌گران است.

اولین علامت مثبت بازار، جدا شدن روند اکثر ارزهای دیجیتال از روند بازار بیت‌کوین است. با وجود معامله‌ی بیت‌کوین در منطقه مثبت، اکثر ارزهای دیجیتال سقوط سقوط کردند.

خروج دارایی‌ها از صرافی‌ها چه تاثیری در بازار دارد؟

معمولا جریان منفی یک نشانه‌ی خوب برای بازار تلقی می‌شود. چراکه فشار فروش در زمان خروج‌های بزرگ کمتر از زمانی است که معامله‌گران دارایی‌های خود را به صرافی‌ها منتقل می‌کنند.

عکس نمودار

از آنجایی که جریان مبادلات صرافی‌ها در بیت‌کوین منفی است، می‌توان نتیجه گرفت که معامله‌گران با وجود عملکرد منفی بیت‌کوین در چند ماه گذشته علاقه‌ای به فروش دارایی‌های خود ندارند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.