تا چند ساعت آینده داده‌های CPI منتشر خواهند شد: وضعیت بازار تغییر خواهد کرد؟

تاثیر انتشار داده های CPI بر بازار کریپتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های CPI ماه ژوئن ایالات متحده امروز منتشر می‌شود که می‌تواند کل حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری را تحت تاثیر قرار دهد. در گزارشی که قرار است منتشر شود، به برنامه‌های قانون گذاران و تنظیم کنندگان مالی در رابطه با نرخ بهره و مقابله با تورم نیز پرداخته شده است که می‌تواند تاثیر بسزایی در بازار کریپتو و سهام داشته باشید. در ادامه به جزئیات تاثیر انتشار داده های CPI بر بازار کریپتو خواهیم پرداخت.

تاثیر انتشار داده های CPI بر بازار کریپتو

داده‌های CPI ماه ژوئن ایالات متحده امروز منتشر می‌شود. این داده‌ها هم دارایی‌های دیجیتال و هم بازارهای سهام را به شدت تحت تاثیر قرار خواهند داد. داده‌های CPI منتشر شده در ماه‌های گذشته به عنوان یک کاتالیزور عمل کردند و موجب شدند که بازار کریپتو دستخوش تغییرات بزرگی شود و به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کند.

با تشدید سیاست‌های انقباضی پولی، دارایی‌های پر ریسک مانند ارزهای دیجیتال یا سهام IT ضربه بزرگ دیگری متحمل خواهند شد، چرا که کاربران و سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به حوزه‌های سرمایه‌گذاری باثبات‌تری منتقل خواهند کرد.

در ماه جولای، تورم مورد انتظار سالانه ۸/۸ درصد بود. در ماه ژوئن، تحلیلگران انتظار شتاب ۸/۳ درصدی را داشتند، اما در عوض به ۸/۶ درصد رسید که باعث آشفتگی در بازارهای مالی و افزایش ارزش دلار آمریکا شد.

تاثیر انتشار داده های CPI بر بازار کریپتو

پیش از این، کرین ژان پیر (Karine Jean-Pierre) سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت که انتظار می‌رود ارقام تورم بسیار بالا باشد. دلیل این امر نیز به عدم اطمینان و ترس سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال باز می‌گردد.

در حالی که تنها چند ساعت تا انتشار داده‌ها باقی مانده است، بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال عملکرد مثبتی در بازار داشته‌اند و رشد ۲ تا ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته را به ثبت رساندند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.