۵ رمزارز که طی چند سال آینده احتمالا بازار را دگرگون خواهند کرد!

رمزارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

مایک نووگراتز، مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری کریپتوکارنسی Galaxy Digital، در یک مصاحبه لیستی از چند رمزارز ارائه داد که به اعتقاد وی می‌توانند جایگزین موسسات مالی بزرگی مانند JP Morgan و بورس اوراق بهادار نیویورک شوند. وی خاطرنشان کرد که این ۵ کریپتوکارنسی طی یک دهه آینده تحولات گسترده‌ای در صنعت مالی ایجاد خواهند کرد و حتی جای بانک‌ها را خواهند گرفت. 

در ادامه بخشی از اظهارات نووگراتز را خواهیم خواند:

از نظر من بیت کوین خیلی امن است اما نوسانات زیادی داشته است؛ از طرفی نیز اتر هم نوسانات زیادی را تجربه کرد و فکر می‌کنم برای تبدیل شدن به یک دارایی مناسب برای سرمایه‌گذاری راه طولانی در پیش دارد.

گزینه بعدی توکن‌های امور مالی غیر متمرکز یا دیفای هستند؛ توکن‌هایی مانند آوه (AAVE)، چین لینک (LINK)، یونی سواپ (UNI)، یرن فایننس (YFI) و کامپاند (COMP)، پنج رمزارزی هستند که احتمالا تا پنج سال آینده دنیا را دگرگون خواهند کرد. این توکن ها جای بانک ها را هم خواهند گرفت و جایگزین JP Morgan و بورس اوراق بهادار نیویورک می‌شوند.

وی درباره دوج کوین (DOGE) که چند روز پیش با یک رشد ۵۲۸ درصدی در ۲۴ ساعت مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفت اظهار داشت که این یک روند کوتاه مدت است و در آینده هیچ ارزشی نخواهد داشت.

این کوین بیشتر یک شوخی بود و مردم آن را به عنوان یک شوخی خریداری کردند و در حال حاضر هم آن را معامله می‌کنند. اگر قرار است شما هم با این کوین معامله کنید بهتر است پول کمی را به این کار اختصاص دهید، زیرا در طولانی مدت دوج کوین ارزشی نخواهد داشت. با این حال بازی کردن با افت و خیزهای قیمتی ایت سکه ممکن است هیجان انگیز باشد.

نحوه کار بازارها را به یاد بیاورید. بازار زمانی کار می‌کند که مردم نسبت به آن هیجان داشته باشند و این هیجان به آن‌ها انرژی دهد. ایلان ماسک درباره Dogecoin یک شوخی کرد و این سکه سریعا مورد توجه قرار گرفت؛ بنابراین باید در مورد سکه‌هایی این چنینی مراقب باشید.

به نظر شما علاوه بر ۵ توکن بالا، چه رمزارزی می‌تواند تا چند سال آینده به یک جایگاه عالی برسد؟

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.