تا هفته آینده، از این سه رمزارز چشم برندارید!

تحلیل قیمت رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

رمزارزهای مختلف، با توجه به عرضه و تقاضا،‌ همچنین عوامل گوناگون دیگری با افزایش یا کاهش قیمت روبه‌رو می‌شوند. علاوه بر این، توکن‌هایی هم وجود دارند که با توجه به قیمت دیگر رمزارزها مانند بیت‌کوین جلب‌ توجه می‌کنند. 

نمودارها حاکی از آنند که رمزارزهای  XMR ،VET و FTT با تحولات بسیاری مواجه شده‌اند و نباید از آن‌ها چشم برداشت.

 

تحلیل قیمت VET

 

توکن وی‌چین (VeChain)، با نام اختصاری (VET) در روز ۱۸ اسفند (۸ مارس)، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. وی‌چین در ۱۸ اسفند از ۰/۰۳۴۵ دلار به  ۰.۰۶۰۷ دلار رسید. رشد این رمزارز حاکی از آن است که گاوها بر خرس‌ها غلبه کرده‌اند. 

افزایش قیمت توکن وی‌چین نتوانسته فروشندگان را قانع کند. فروشندگان رمزارز وی‌چین قصد دارند قیمت این رمزارز را در محدوده ۰.۰۷۲۵ دلار نگه‌دارند.

اگر قیمت این رمزارز یک بار دیگر از ناحیه مقاومت ۰/۰۶۰۷ دلار عبور کند، به معنای آن است که مقاومتش تغییر کرده است. پس از آن،‌ این احتمال وجود دارد که روندی صعودی را طی کند. افزایش قیمت وی‌چین تا جایی پیش خواهد رفت که به نظر می رسد قدم بعدی این رمزارز رسیدن به قیمت ۰/۰۸۷۰ دلار و سپس ۰/۱۰ خواهد بود.

شاخص قدرت نسبی، حرکات گاوی و خرید بیش از اندازه را نشان می‌دهد.

در حالی که قیمت وی‌چین در حال افزایش است، بسیاری از خرس‌ها به دنبال کاهش قیمت این رمزارز هستند.

اگر نمودار وی‌چین، قیمت این رمزارز را ۰/۰۶۰۷ دلار نشان دهد و میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه آن ۰/۰۵۶۴ دلار باشد، به احتمال زیاد این رمزارز رشد خواهد داشت و ممکن است در یک تله گاوی قرار بگیرد.

نمودار ۴ ساعته قیمت توکن وی‌چین کمتر از میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه این رمزارز است. در چنین شرایطی خرس‌ها تمام تلاش خود را برای پایین کشیدن قیمت این رمزارز انجام می‌دهند.

در صورتی که خرس‌ها موفق به کاهش قیمت وی‌چین شوند، قیمت این رمزارز به زیر ۰/۰۵۰ می‌رسد. با کاهش قیمت این رمزارز رشد وی‌چین به تاخیر می‌افتد.

البته در صورتی که این رمزارز از قیمت ۰/۰۶۰۷ دلار برسد،‌ مقصد بعدی آن ۰/۰۷۲۵ است. پیش‌بینی می‌شود اگر قیمت وی‌چین سیر صعودی خود را طی کند به زودی شاهد شتاب قیمتی آن خواهیم بود.

 

تحلیل قیمت مونرو 

 

توکن مونرو (Monero) با نام اختصاری XMR، روز شنبه ۲۳ اسفند (۱۳ مارس)، از مقاومت ۲۳۲/۳۹ دلار گذشت. این توکن مسیری را برای افزایش قیمت تا ۲۸۸/۶۰ دلار پیموده است. به نظر می‌رسد خرس‌ها علاقه‌ای به دخالت در قیمت این رمزارز ندارند. در روزهای اخیر، مونرو فقط شاهد حرکات گاوی بوده است. 

با این همه‌،‌ احتمال کاهش قیمت مونرو نیز وجود دارد و در چنین شرایطی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه این رمزارز ۲۲۰ دلار خواهد بود. ۲۲۰ دلار مهم‌ترین نقطه حمایتی است که باید به آن توجه کرد. دلیل اهمیت نقطه حمایتی ۲۲۰ دلار، ادامه حرکات گاوی در خرید و فروش مونرو است.

با افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص نسبی قیمت مونرو به این نتیجه می‌رسیم که بازار مسیر رشدی را طی می‌کند.

نمودار۴ ساعته مونرو نشان می‌د‌هد که قیمت این آلت‌کوین مقاومت ۲۳۲/۳۹ دلار را شکسته و هدف بعدی آن ۲۹۲/۸۹دلار است. 

 

تحلیل قیمت FTT

 

توکن FTX با نام اختصاری FTT در روزهای اخیر افزایش قیمت شدیدی داشته است. روز ۱۹ اسفند (۹ مارس) قیمت توکن FTX، از ۳۵ دلار گذشت. به نظر می‌رسد قدم بعدی این رمزارز ۴۵ دلار خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ۵۰ دلار شود.

افزایش قیمت این توکن حرکات گاوی را نشان می‌دهد. اگر قیمت این توکن به ۳۵ دلار برسد شاهد رشد بیشتر آن خواهیم بود. همچنین اگر میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه این رمزارز با قیمت ۳۲/۹۳ دلار شکسته شود، قیمت این توکن افزایش می‌یابد. علاوه بر این در صورت کاهش قیمت این توکن شاهد سقوط آن تا ۲۵ دلار خواهیم بود.

تمامی شاخص‌ها با توجه به نمودار ۴ ساعته قیمت توکن FTT صعود این رمزارز را در آینده نشان می‌دهد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۳ دیدگاه برای “تا هفته آینده، از این سه رمزارز چشم برندارید!

  1. کسری دهقانی گفته:

    ممنون از اطلاعاتی که به ما میدین البته منم با توجه به تجربه کم دراین عرصه رو هر سه این ارزها دیدم مثبت بود ولی با تحلیلی که شما فرمودید دیدم مثبت تر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.