اتر تا هفته آینده به کجا می‌رود؟

بررسی قیمت اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

اتر دومین رمزارز برتر بازار است که در هفته اخیر همزمان با رشد قیمت بیت‌کوین، صدرنشین جدول رمزارزها،  با افزایش قیمت همراه بوده است. داده‌ها سطح فیبوناچی این رمزارز  را در روز شنبه ۲۳ اسفند ماه (۱۳ مارس)، بیش از ۷۸/۶ درصد نشان می‌دهند. با این حال، به نظر نمی‌رسد افزایش قیمت این رمزارز به چشم تریدرها آمده باشد. دومین رمزارز بازار با وجود افزایش قیمت در روزهای اخیر، نتوانسته بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها را به چالش بکشد.

 

نمودارهای اتر نشان می‌دهد که این رمزارز در سطح مقاومتی بین ۱۸۷۹ دلار تا ۲۰۴۰ دلار است.

این احتمال وجود دارد که قیمت اتر کاهش چشم‌گیری داشته باشد. ممکن است اتر  به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۱۷۲۷ دلار برسد. با این همه نمی‌توان احتمال شکست مقاومت‌ها و افزایش قیمت اتر را نادیده گرفت. 

اگر قیمت دومین رمزارز برتر بازار افزایش پیدا کند، این رمزارز رکوردشکنی تازه‌ای را تجربه خواهد کرد. اتر در صورت افزایش قیمت مقاومت ۲۰۴۰ را شکسته و به قیمت  ۲۶۱۴ دلار می‌رسد. 

در مقابل، احتمال دارد قیمت دومین رمزارز برتر بازار کاهش داشته باشد و  از  سطح میانگین‌ها پایین‌تر بیاید. اگر قیمت رمزارز اتریوم کاهش یابد، این رمزارز در روزهای آینده قیمتی بین ۱۲۸۹ و ۲۰۴۰ دلار خواهد داشت.

 

نمودار ۴ ساعته اتر حاکی از آن است که در روزهای آینده احتمال کاهش قیمت این رمزارز قوی‌تر از افزایش آن است. براساس این نمودار می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت رمزارز اتریوم به زیر ۱۸۷۹ دلار می‌رسد. با توجه به چارت‌های قیمتی این رمزارز ، احتمال یک دوره کوتاه مدت گاوی وجود دارد؛ اما این دوره خیلی دوام نخواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت اتر زمان مناسبی برای خریداران است تا سرمایه‌هایشان را ذخیره کنند. همچنین، تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که اگر قیمت اتر به نفع خرس‌ها پایین بیاید؛ قیمت این رمزارز بین ۱۶۵۰ تا ۱۴۵۰ دلار خواهد بود.

به نظر شما تا هفته آینده چه اتفاقی برای اتر می‌افتد؟

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.