به گفته مایک مک گلون، ETF بیت‌کوین، احتمالا تا ماه آینده تصویب می‌شود

تصویب ETF های بیت کوین در ماه آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence)، می‌گوید: کمیسیون اوراق بهادار بورس ایالات متحده آمریکا SEC، در اواخر اکتبر می‌تواند ETF  یا صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ی بیت‌کوین را تصویب کند. جزئیات خبر تصویب ETF های بیت کوین در ماه آینده را در ادامه بخوانید

مایک مک گلون، کارشناس ارشد بلومبرگ در مصاحبه خود با Stansberry Research، پیش بینی کرده که در اواخر ماه اکتبر به احتمال زیاد کمسیون اوراق بهادار بورس ایالات متحده آمریکا، صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بیت‌کوین را تصویب خواهد کرد.

وی معتقد است به احتمال زیاد ایالات متحده آمریکا، از کانادا، که چندین ETF را برای اتریوم و بیت‌کوین تایید کرده، پیشروی خواهد کرد.

مایک مک گلون، به این واقعیت که در حال حاضر ایالات متحده آمریکا تحت فشار بسیاری است و هر روزه پرونده‌های جدید روی هم در حال انباشته شدن هستند اشاره کرد. به گفته تحلیل گران، ETF آینده نگر یا مبتنی به آینده، گامی بزرگ برای کمسیون اوراق بهادار بورس ایالات متحده آمریکا، خواهد بود.

ETF، ممکن است بهترین گزینه نباشد ولی خیلی بهتر از هیچ برنامه ای نداشتن است و دریچه ای برای مشروعیت ورود حجم عظیمی از پول و سرمایه، باز می‌کند.

نظرات استراتژیست‌های برتر بلومبرگ درباره ETF بیت‌کوین

همانطور که توسط U.Today، گزارش شده، اریک بالکوناس (Eric Balchunas)، استراتژیست ارشد ETF بلومبرگ، انتظار دارد که  تصویب ETF های بیت کوین در ماه آینده یا تا ماه نوامبر انجام شود.

مایک مک گلون، همچنین بر پیش بینی خود پافشاری می‌کند که با وجود اصلاحات جاری، به احتمال زیاد قیمت بیت‌کوین تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار بالا خواهد رفت. در اوایل امروز قیمت بیت‌کوین به ۴۰،۱۹۲ دلار سقوط کرد که این قیمت پایین‌ترین سطح قیمت خود از ۵ آگوست است.

مایک مک گلون در حالی که به اظهارات اخیر ری دالیو (Ray Dalio)، در مورد تنظیم کنندگان احتمالی بیت‌کوین، اشاره می‌کرد، ممنوعیت اینترنت را تنها راه حل درست انجام دادن این قضیه دانست. وی در ادامه خاطر نشان کرد که احتمال سرکوب بیت‌کوین، توسط ایالات متحده آمریکا همزمان با رشد روز افزون رمزارزها در حال کاهش است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.