میزان فروش NFT در شبکه سولانا از ۱/۶ میلیارد دلار فراتر رفت!

افزایش فروش NFT در شبکه سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: شبکه بلاک‌چین لایه ۱ سولانا به رتبه سوم فروش NFT رسیده است و اکنون دقیقاً پشت سر دو  شبکه Ronin و اتریوم قرار دارد که هر یک به نوبه خود حریف بسیار قدرتمندی محسوب می‌شوند. افزایش فروش NFT در شبکه سولانا در ۳۰ روز گذشته رخ داده و به ۱/۶ میلیارد دلار رسیده است.

افزایش فروش NFT در شبکه سولانا

شبکه Solana در میان شبکه‌های معامله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) رشد قابل توجهی داشت و توانست میزان فروش خود را به بیش از ۱٫۶ میلیارد دلار برساند. سولانا در حال حاضر به سومین بلاک‌چین فعال از نظر حجم فروش NFT تبدیل شده است.

داده‌های NFT CryptoSlam تأیید می‌کند که کل فروش سولانا به نقطه‌ی عطف ایده‌آلی رسیده است. دیده شدن سولانا در میان ۳ شبکه برتر معامله NFT نشان می‌دهد که کاربران بیش از پیش به این شبکه علاقه و توجه نشان می‌دهند.

افزایش فروش NFT در شبکه سولانا

انتظار می‌رود حجم تراکنش‌های NFT در سولانا پس از اینکه بازار NFT OpenSea سولانا را در پلتفرم خود ادغام کرد، افزایش یابد.

شبکه‌ی Ronin در حال حاضر با فروش ۴ میلیارد دلار توکن غیر قابل تعویض، در جایگاه دوم قرار دارد، اما هک اخیر پل Ronin موجب شد که میزان فروش هفتگی و ماهانه این شبکه افت قابل توجهی داشته باشد.

اتریوم نیز همچنان با ۲۱ میلیارد دلار فروش با اختلاف بسیار زیادی از ۲ رقیب دیگر خود جلو افتاده و پیشتاز است. سولانا اگر به همین روال ادامه دهد، در مدت زمان نسبتا کوتاهی خواهد توانست به رتبه دوم صعود کند، اما رسیدن به شبکه اتریوم کار سخی برای سولانا خواهد بود.

منبع: cointelegraph

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.