Avalanche در مسیر کنار زدن اتریوم: تراکنش‌ها در اولنچ افزایش چشمگیری پیدا کرد!

افزایش بسیار زیاد تراکنش ها در Avalanche
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۴۰۰

پلتفرم اولنچ (Avalanche) یک بلاک‌چین و میزان قراردادهای هوشمند این صنعت است. افزایش بسیار زیاد تراکنش ها در Avalanche موجب شد که این پلتفرم به رقیب سر سخت خود یعنی اتریوم بسیار نزدیک شود و بیش از پیش خود را به عنوان یک بازیگر بزرگ در این حوزه معرفی کند. اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری از رشد اولنچ و رسیدن آن به اتریوم به دست آورید، با بیتستان همراه باشید.

افزایش بسیار زیاد تراکنش ها در Avalanche

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط Emin Gun Sirer، مدیر عامل Ava Labs، پلتفرم قراردادهای هوشمند Avalanche حدود 1/1 میلیون تراکنش را در 27 ژانویه پردازش کرده است.

اولنچ با این میزان پردازش تراکنش، اکنون به 96 درصد از بار اتریوم رسیده است، که می‌تواند یک شوک و تلنگر بزرگ به رهبر صنعت بلاک‌چین در این زمینه باشد.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط DefiLlama، اولنچ (Avalanche) پنجمین پلتفرم بزرگ قراردادهای هوشمند است و ارزش کل قفل شده (TVL) آن به 8/17 میلیارد دلار می‌رسد.

افزایش بسیار زیاد تراکنش ها در Avalanche

طبق گفته‌ی Messari، این پلتفرم در سه ماهه چهارم سال 2021، روزانه به طور متوسط ​​475,000 تراکنش داشت؛ در حالی که اتریوم به طور متوسط، ​​1/25 میلیون تراکنش در روز انجام می‌داد.

Messari خاطرنشان می‌کند که بلاک‌چین اولنچ برای کاربرانی که هزینه انجام تراکنش برایشان حائز اهمیت است، بسیار مناسب تلقی می‌شود:

با وجود این میزان استقبال سریع، Avalanche در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم جذاب و وسوسه برانگیز برای پروژه‌هایی است که می‌خواهند سازگاری EVM را حفظ کنند و در عین حال کاربرانی که نسبت به هزینه انجام تراکنش حساس هستند را به خود جذب نمایند.

Sirer در جدیدترین توییت خود اشاره کرده است که میانگین کارمزد عملیات سوآپ در Avalanche حدود 0/23 دلار است، در حالی که این میزان در اتریوم به 62 دلار می‌رسد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.