قیمت توکن IOTA به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود رسید!

صعود IOTA به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی اکوسیستم آیوتا که با نماد IOTA شناخته می‌شود، به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود صعود کرده. به گفته تحلیلگران بازار صعود IOTA به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود ناشی از اعلام اخباری مبنی بر راه‌اندازی بنیاد جدیدی در امارات متحده عربی است.

صعود IOTA به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود

توکن بومی اکوسیستم آیوتا که با نماد IOTA شناخته می‌شود، به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود صعود کرده. این توکن در 24 ساعت گذشته بیش از 35 درصد رشد داشته و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی 0/2435 دلار معامله می‌شود.

صعود IOTA به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود

به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، احتمالا این رشد ناشی از اعلام اخباری مبنی بر راه‌اندازی بنیاد جدید IOTA در امارات متحده عربی است.

در حال حاضر، ارزش بازار آیوتا حدود 720 میلیون دلار و حجم معاملات روزانه آن نیز 773 میلیون دلار است. علیرغم رشد اخیر، قیمت این توکن همچنان 95 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 5/69 دلار که در 20 دسامبر 2017 ثبت کرده بود، کمتر است.

توسعه‌دهندگان اکوسیستم آیوتا در 29 نوامبر اعلام کردند که در حال راه‌اندازی بنیاد جدیدی در ایالات متحده عربی هستند. بر اساس این اعلامیه، بنیاد جدید، 100 میلیون توکن IOTA را به عنوان پشتیبانی برای خود خریداری خواهد کرد.

صعود IOTA به بالاترین سطح 10 ماه اخیر خود

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، اعلامیه اخیر باعث افزایش فعالیت در بازار آیوتا شده. حجم اجتماعی دارایی در 24 ساعت گذشته بیش از 1745 درصد افزایش یافته. علاوه بر این، کل سود باز (OI) آیوتا از 21 نوامبر به طور مداوم بیشتر شده است.

منبع: crypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.