پیش‌بینی روند قیمتی اتر در روزهای پیش رو

قیمت اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

قیمت بیت کوین در روزهای اخیر اطراف یک محدوده در نوسان بوده و جست و خیزهای چشم‌گیری نداشته است. با تثبیت نسبی قیمت بیت کوین توجه بسیاری به سمت آلت کوین‌ها و توکن‌های دیفای جلب شده است و حتی باعث شد چند آلت کوین رکوردهای قیمتی جدیدی را ثبت کنند. در ادامه با تحلیل قیمت اتر با ما همراه باشید.

 

تحلیل قیمت اتر (ETH)

قیمت اتر در روزهای گذشته سه بار از سطح ۱,۴۰۰ دلار فراتر رفت اما نتوانست در آن جایگاه باقی بماند و دوباره ریزش کرد. با این حال گاوها دست از تلاش برنداشته و در چند روز گذشته در تلاش بوده‌اند تا اتریوم را مجددا به بالای این سطح برسانند.

قیمت اتر

 

۳۰ ژانویه (۱۱ بهمن)، در نمودار کندل استیک اتر یک الگوی Doji تشکیل شده که نشان دهنده بلاتکلیفی بین خرس‌ها و گاوها است. این بلاتکلیفی روز گذشته با قرار گرفتن رمزارز ETH در یک رود نزولی حل شد؛ این روند نزولی می‌تواند قیمت اتر را به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱,۲۵۳ دلار) که احتمالا یک سطح حمایت جدید است، برساند.

  • اگر نمودار از این سطح حمایت یک جهش داشته باشد یعنی تریدرها در سطوح پایین قیمتی اقدام به خرید کرده‌اند و تلاش خواهند کرد تا روند صعودی را برگردانند. اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای ناحیه مقاومتی ۱,۴۰۰ تا ۱۴۷۳/۰۹۶ دلار برسانند، احتمالا قیمت اتر تا ۱,۶۷۵ دلار و سپس ۲۰۰۰ دلار افزایش یابد.
  • با این حال اگر خرس‌ها نمودار اتر را به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، این روند صعودی رخ نخواهد داد و ممکن است قیمت ETH تا ۹۹۰ دلار بریزد.

قیمت اتریوم

در نمودار چهار ساعته‌ی اتر می‌بینیم یک الگوی مثلث صعودی تشکیل شده که با یک برک‌اوت بالای سطح ۱,۴۴۰ دلار کامل می‌شود؛ تارگت این روند صعودی سطح ۱,۷۶۸ دلار خواهد بود.

  • با این حال در حال حاضر شیب میانگین‌های متحرک تقریبا افقی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز کمی بالاتر از نقطه میانی‌اش قرار دارد؛ در نتیجه می‌توان گفت که فعلا میزان عرضه و تقاضا در حالت تعادل قرار دارد.
  • اگر خرس‌ها بتوانند نمودار اتر را به زیر خط حمایت الگوی مثلث برسانند، پیش‌بینی صعودی قبلی رخ نخواهد داد و قیمت این آلت کوین می‌تواند تا سطح ۱,۰۵۰ دلار بریزد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.