خبر مسدود شدن حساب‌های فعالان رمزارز در صرافی‌های ایرانی تکذیب شد

خبر مسدود شدن حساب‌های فعالان رمزارز در صرافی‌های ایرانی تکذیب شد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: اخیرا اخباری منتشر شده است مبنی بر این که حساب کاربران و فعالان حوزه رمزارزها در صرافی‌های ایرانی مسدود خواهد شد؛ اما مقامات قضایی و نظارتی به تکذیب خبر مسدود شدن حساب های فعالان رمزارز در صرافی های ایرانی پرداختند و گفتند که خبر مسدود شدن حساب، مربوط به کاربران فعال در زمینه زمینه معاملات آتی طلا و ارز بوده است.

تکذیب خبر مسدود شدن حساب های فعالان رمزارز در صرافی های ایرانی

جدیدا اخباری منتشر شده بود با این مضمون که حساب بانکی افرادی که در ارزهای دیجیتال و صرافی‌های داخلی فعالیت داشته و تراکنش بالایی دارند، مسدود خواهد شد. حال دادستانی تهران اعلام کرد که خبر مسدود شدن حساب‌های بانکی مربوط به فعالان حوزه معاملات آتی طلا و ارز است، نه فعالان حوزه ارزهای دیجیتال.

با استناد به اظهارات دادستانی تهران، این مسئله ارتباطی با کاربران رمزارز در ایران ندارد و افراد می‌توانند به معاملات خود ادامه دهند. طبق گفته‌ی دادستانی تهران، بیشتر از ۵ هزار حساب بانکی افراد متخلف در حوزه معاملات فردایی ارز و طلا مسدود شده است.

همچنین حدود ۵۰ نفر در جریان طرح برخورد با معاملات فردایی ارز و طلا دستگیر شده‌اند. با لیدر و ادمین کانال‌هایی که اقدام به قیمت بازی می‌کنند نیز برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

منبع: eghtesadonline

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.