چارچوب نظارتی جدیدی برای ارزهای دیجیتال در آمریکا صادر شد!

صدور چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ تیر ۱۴۰۱

وزارت خزانه داری ایالات متحده چارچوب نظارتی جدیدی را برای بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. صدور چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال در آمریکا در جهت آغاز همکاری با قانونگذاران خارجی صورت گرفته است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

صدور چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال در آمریکا

بر اساس گزارشات، وزارت خزانه داری ایلات متحده اخیرا چارچوب نظارتی جدیدی را در مورد ارزهای دیجیتال به جو بایدن ارائه داده. ارائه این چارچوب نظارتی جهت همکاری آژانس‌های دولتی ایالات متحده با قانونگذاران خارجی صورت گرفته است.

با توجه به گزارشات روز پنجشنبه، وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام کرده با مشورت امور خارجه، وزیر بازرگانی، مدیر آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده و سایر نهادها یک چارچوب نظارتی را برای رمزارزها صادر کرده است.

به گفته وزارت خرانه داری، این چارچوب با هدف تشویق به توسعه رمزارزها در عین احترام به ارزش‌های اصلی آمریکا و تامین ثبات و ایمنی سیستم مالی جهانی و پولی بین‌المللی است.

این وزارت‌خانه جهت از بین بردن خطرات در بازار ارزهای دیجیتال این چارچوب نظارتی را صادر کرده است.

جالب است بدانید که این وزارت خانه اعلام کرده که با وزیران اقتصاد هفت کشور صنعتی (G7) در مورد موضوعات مربوط به دارایی‌های دیجیتال همکاری خواهد کرد. ایالات متحده همچنین با مسئولان بانک مرکزی بیست اقتصاد برتر دنیا (G20) همکاری خواهد کرد تا  قوانین ارزهای دیجیتال را تغییر داده و با این مسئولان مشورت کند.

سایر نهادهای نظارتی که ایالات متحده با آن‌ها همکاری می‌کند عبارتند از:

  • هیئت ثبات مالی
  • سازمان همکاری و اقتصادی
  • صندوق بین‌المللی پول
  • انجمن هیئت فدرال رزرو
  • بانک‌های جهانی

منبع: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.