توصیه گرگ وال استریت برای خرید بیت کوین: بیت‌کوین‌های خود را نفروشید و بیت‌کوین بیشتری بخرید

توصیه گرگ وال استریت برای خرید بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۱

جردن بلفورت، گرگ وال استریت معتقد است دارندگان بیت‌کوین برای سود بیشتر باید چشم‌اندازی ۳ تا ۵ ساله داشته باشند و بیت‌کوین‌های خود را نگه دارند. این سرمایه‌گذار همچنین پیشنهاد خرید بیت‌کوین را مطرح کرد. برای خواندن جزئیات خبر توصیه گرگ وال استریت برای خرید بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

توصیه گرگ وال استریت برای خرید بیت کوین

قبلا دیدگاه جردن بلفورت کارگزار بورس سابق، در مورد بیت‌کوین با دیدگاه بیل گیتس یکی بود. این دو معتقد بودند که سرمایه‌گذاری روی این دارایی احمقانه است. وی پیش از این حتی توصیه کرده بود که سرمایه‌گذاران قبل از از دست دادن تمام سرمایه خود، دارایی‌های دیجیتال خود را بفروشند.

جردن بلفورت معامله‌گر کهنه‌کار بورس ایالات متحده، که مشهور به گرگ وال‌استریت است، طی چند سال اخیر نظر خود را راجب بیت‌کوین تغییر داده و می‌توان گفت که این ارز دیجیتال در آخرین چرخه صعودی خود قلب بلفورت را به دست آورده است. این معامله‌گر بزرگ معتقد است سرمایه‌گذاران بیت‌کوین اگر می‌خواهند سود کنند بهتر است بیت‌کوین‌های خود را تا ۳۶ ماه آتی نگه دارند.

وی معتقد است برای سود کردن از این رمزارز بهتر است چشم‌اندازی ۳ تا ۵ ساله داشت و الان بهترین زمان برای خرید و نگه‌داری این رمزارز است. جردن بلفورت در مصاحبه ای با Yahoo Finance دیدگاه خود را در مورد بزرگترین ارز دیجیتال جهان این گونه بیان کرد:

با توجه به استراتژی سرمایه‌گذاری بیت‌کوین (BTC)، اگر چشم‌اندازی سه تا شاید پنج ساله داشته باشید و سودی از این رمزارز به دست نیاورید من شوکه خواهم شد زیرا بیت‌کوین بنیانی بسیار قوی دارد.

بلفورت بعد از فیلمی با نام گرگ وال استریت که از روی زندگی وی ساخته شده است و مسیر او را در بازار مالی روایت می‌کند، به شهرت زیادی رسید. وی اکنون نویسنده و سخنران است.

منبع: beincrypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.