جی پی مورگان: بیت‌کوین به ۱۳ هزار دلار سقوط خواهد کرد

پیش بینی جی پی مورگان در مورد سقوط بیت کوین به ۱۳ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۱

تحلیلگران جی پی مورگان بر این باور هستند که بیت‎کوین به زودی به زیر ۱۳ هزار دلار سقوط خواهد کرد. پیش بینی جی پی مورگان در مورد سقوط بیت کوین به ۱۳ هزار دلار بر پایه بررسی وضعیت فاجعه بار اخیر صرافی بزرگ FTX  است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی جی پی مورگان در مورد سقوط بیت کوین به ۱۳ هزار دلار

تحلیلگران شرکت مالی بزرگ جی پی مورگان، بر این باور هستند که بیت‌کوین به احتمال زیاد به دلیل فاجعه صرافی FTX به زیر ۱۳ هزار دلار سقوط کند. این غول بانکی آمریکایی همچنین معتقد است که در بهترین حالت، ارزش بیت‌کوین به کمتر از هزینه تولید خود که تقریباً ۱۵,۰۰۰ دلار است، خواهد رسید.

طبق گزارش جی پی مورگان بدتر شدن وضعیت بازار، نتیجه‌ی فاجعه‌ی یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است و این روند تا مدتی ادامه خواهد یافت. در ۹ نوامبر، قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر خود، یعنی ۱۵,۶۳۲ دلار سقوط کرد.

احتمال سقوط بیت‌کوین به زیر ۱۰۰۰۰ دلار

بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت ۱۶,۷۸۴ دلار در بازار معامله می‌شود، اما بسیاری از تحلیلگران متقاعد شده‌اند که این ارز دیجیتال پیشرو به احتمال زیاد بیشتر از این هم سقوط خواهد کرد.

مارک نیوتن، رئیس استراتژی فنی Fundstrat، پیش‌بینی کرده است که بیت‌کوین احتمالاً به زودی، به سطح ۱۳ هزار دلار خواهد رسید. وی این نظریه که خرس‌های بازار می‌توانند باعث کاهش ارزش این ارز دیجیتال تا ۱۰ هزار دلار شوند را نیز رد نمی‌کند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.