کریم باقری قصد دارد مجموعه‌ی NFT خود را عرضه کند

عرضه مجموعه NFT توسط کریم باقری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

کریم باقری، بازیکن فوتبال تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد دارد برخی از لحظات ناب فوتبالی خود را در قالب NFT عرضه کند. بخشی از درآمد عرضه مجموعه NFT توسط کریم باقری صرف امور خیریه خواهد شد. با بیتستان همراه باشید تا به جزئیات این خبر بیشتر بپردازیم.

عرضه مجموعه NFT توسط کریم باقری

این بازیکن محبوب تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، قصد دارد برخی از لحظات ناب فوتبالی خود را در قالب توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) عرضه کند تا در اختیار هواداران قرار بگیرد.

باقری در اینستاگرام خود نوشت که:

آنچه از دیرباز باعث خلق لحظات ماندگار دوران حرفه‌ای من در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی گشته حضور طرفداران و هواداران وفادار و پرشوری است که همواره در این مسیر حضور داشته و من را همراهی کرده‌اند.

با ظهور و پیشرفت فناوری‌های نوین در دنیا بخصوص در حوزه بلاک‌چین و توکن‌های غیرمثلی (NFT)، تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران در حوزه ورزش، مالکیت معنوی این لحظات ماندگار و تاریخی را در قالب مجموعه‌ای با ارزش در دنیای دیجیتال به ثبت رسانده و با هواداران به اشتراک بگذاریم.

عرضه مجموعه NFT توسط کریم باقری

کریم باقری روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر انتشار این NFTها را داد، اما جزئیات دقیقی از نحوه انتشار آن‌ها منتشر نساخت. در بخش هشتگ‌های قرار داده شده در زیر پست، نام برخی از بازارهای خرید و فروش NFT مثل بازارهای اوپن‌سی (Opensea) و فاندیشن (Foundation) دیده می‌شود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.