پیش‌بینی‌ها خبر از سقوط بیت کوین می‌دهند!

پیش‌بینی سقوط بیت‌کوین توسط کیوساکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آذر ۱۴۰۰

بر اساس پیش‌بینی نویسنده کتاب پدر پول‌دار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، سقوط قیمت بیت‌کوین نزدیک است. کیوساکی همچنین سقوط طلا، نقره و املاک را نیز پیش‌بینی کرده است. او همچنین در مورد دولت ایالت متحده و بیت‌کوین پیش‌بینی‌هایی دارد. برای بررسی بیشتر خبر پیش‌بینی سقوط بیت‌کوین توسط کیوساکی با بیتستان همراه باشید.

پیش‌بینی سقوط بیت‌کوین توسط کیوساکی

نویسنده کتاب پرفروش پدر پول‌دار پدر فقیر، پیش‌بینی می‌کند طلا، نقره، املاک و حتی بیت‌کوین سقوط خواهند کرد و آماده‌ی خرید هر ۴ نوع سرمایه‌گذاری بعد از سقوط ‌است. این نویسنده مشهور اشاره کرد یک سقوط بزرگ در راه است.

کتاب پدر پول‌دار پدر فقیر در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچر نوشته شده و بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب در ۱۰۹ کشور مختلف و به ۵۱ زبان فروخته شده‌است.

کیوساکی روز پنج‌شنبه در توییتی اعلام کرد که بانک مرکزی ایالت متحده آمریکا و جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، تورم ساختگی ایجاد کرده‌اند. او در این توییت اضافه کرد که در حال آماده شدن برای خرید بیشتر نقره، طلا، املاک و بیت‌کوین بعد از سقوط است.

این نویسنده هفته گذشته در مورد دولت بایدن نیز پیش‌بینی کرد و اعتقاد دارد که بایدن به زودی از قدرت کناره‌گیری می‌کند و کامالا هریس اولین رئیس جمهور زن ایالت متحده خواهد شد.

کیوساکی در ماه‌‌های اخیر چندین بار در مورد سقوط هشدار داده است و در ماه سپتامبر هشدار خود را تکرار کرد و انتظار داشت در ماه اکتبر سقوط بازار اتفاق بیافتد.

او با وجود این پیش‌بینی‌هایش، خرید بیت‌کوین را پیشنهاد می‌کند و اعتقاد دارد بیت کوین سودآورترین سرمایه‌گذاری است. وی در ماه اکتبر بیان کرد که بیت‌کوین آینده‌ی بسیار روشنی دارد.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.