سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری شرکت‌های Animoca ،Enjin و DFG روی بازی کینگدام کارنیج

سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ روی بازی کینگدام کارنیج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۰

بازی Kingdom Karnage یکی از بازی‌های محبوب در فضای گیم‌فای، برای تقویت ویژگی‌های گیم‌فای و افزودن قابلیت‌های جدید، ۲ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌های بزرگی مثل Animoca ،Enjin و DFG دریافت خواهد کرد. سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ روی بازی کینگدام کارنیج می‌تواند تاثیر بسزایی در روند رشد این بازی داشته باشد. در این خبر از بیتستان، جزئیات بیشتری از این سرمایه‌گذاری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ روی بازی کینگدام کارنیج

طبق بیانیه منتشر شده از استودیو Kepithor، مجموعه‌ای از امکانات جدید و ابتکاری GameFi که اخیرا معرفی شده‌اند، در بازی Kingdom Karnage که یکی از بازی‌های NFT و کسب درآمدی است، اضافه خواهند شد.

این بازی فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد را فراهم می‌کند که در قالب توکن KKT به بازیکنان پرداخت خواهد شد. در توکن KKT شرکت‌های زیادی مثل Animoca ،Kriptomat ،ExNetwork MyMetaverse ،DFG ،Jsquar و … سرمایه‌گذاری‌هایی کرده‌اند.

تیم Kepithor قصد دارد گیم پلی و سیستمی طراحی کند تا توکن KKT در بایننس اسمارت چین و Jumpnet Enjin با هزینه گس صفر مبادله و معامله شود.

آشنایی با بازی کینگدام کارنیج:

Kingdom Karnage نزدیک به دو سال است که مرحله بتا را می‌گذراند. جلوه‌های بصری کارتونی متحرک و گیم‌پلی پویا به همراه استراتژیک بودن بازی باعث شدند که از زمان عرضه، ۲۴,۹۷۹ NFT جمع آوری شود. Kingdom Karnage همچنین یکی از اولین پروژه‌هایی بود که سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری Enjin’s Efinity Metaverse Fund را دریافت کرد.

Kingdom Karnage به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دریافت KKT از طریق ایردراپ‌های موجود، درآمد کسب کنند. بازیکنانی که NFT زیادی داشته باشند، می‌توانند بازیکنان دیگر را نیز حمایت کرده و به آن‌ها قرض دهند. امکان خرید و فروش توکن KKT در داخل خود بازی وجود دارد.

نیک فرانکلین، مدیرعامل استودیو Kephithor گفت:

ما در حال ایجاد امکانات جدید در بازی برای کسب درآمد هستیم که گسترش نیز خواهند یافت. ماموریت ما این است که به بازیکنان کمک کنیم از اوقات فراغت خود لذت ببرند و درآمد فعال داشته باشند.

Kingdom Karnage با EnjinStarter ،Red Kite و GameFi همکاری می‌کند تا IGOهای خود را در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ژانویه راه‌اندازی کنند.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.