جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری پروتکل pSTAKE از شرکت‌های سرمایه گذار خطر پذیر

جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری پروتکل pSTAKE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

دوازده گروه از سرمایه‌گذاران خطرپذیر و سه سرمایه‌گذار فرشته به سرمایه‌گذاران پروتکل pSTAKE پیوستند. برای خواندن خبر جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری پروتکل pSTAKE با بیتستان همراه باشید.

جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری پروتکل pSTAKE

pSTAKE پروتکل سرمایه‌گذاری DeFi Persistence، سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک سرمایه‌گذاری استراتژیک ۱۰ میلیون دلاری از شرکت‌های سرمایه گذار خطر پذیر دریافت کرده است. Tendermint، توسعه‌دهنده اصلی شبکه Cosmos، بلاک‌چین Persistence را با موتور consensus خود تقویت می‌کند.

سرمایه گذاری لیکوئید روشی است که کاربران با دارایی‌های رمزنگاری خود “double-dipping” می‌کنند. به عنوان مثال، به آن‌ها اجازه می‌دهند رمزارز خود را در یک استخر سهام بگذارند و از دارایی‌های خود برای استخراج در یک استخر رمزارز، استفاده کنند. برعکس این عمل نیز ممکن است.

این فرآیند بازدهی بالاتری را ممکن می‌سازد، زیرا دارایی‌ها به جای یک استخر در دو استخر بازدهی دارند، اما ریسک بیشتری نیز وجود دارد، زیرا سرمایه‌گذاران مشتقات چند لایه توکن اصلی خود را در اختیار دارند.

جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری پروتکل pSTAKE

رونمایی کیف پول XDEFI از توکن اختصاصی خودش

برای خواندن خبر کلیک کنید

این بودجه توسط گروه‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر مختلف مانند: Three Arrows Capital ،Sequoia Capital India ،Galaxy Digital ،DeFiance Capital ،Coinbase Ventures ،Tendermint Ventures ،Kraken Ventures ،Alameda Research ،Sino Global Capital و Spartan Group فراهم شده است.

سرمایه‌گذارانی مثل  آجیت تریپاتی (Ajit Tripathi) رئیس توسعه کسب و کار نهادی در Aave، دو وون (Do Kwon) بنیانگذار Terra و Tascha Punyaneramitdee و یکی از بنیانگذاران Alpha Finance عضو این دسته هستند.

توشار آگاروال (Tushar Aggarwal)، مدیرعامل و بنیانگذار Persistence، گفت:

PSTAKE از زمان راه‌اندازی خود در سپتامبر رشد قابل توجهی را شاهد بوده و ما خوشحالیم که در این مسیر را به همین منوال ادامه دهیم.

شیلش لاکانی (Shailesh Lakhani)، مدیر عامل Sequoia India در رابطه با توسعه PSTAKE این اظهارات را بیان کرد:

تیم Sequoia India مشتاق است که از PSTAKE حمایت کند، زیرا آنها نقشه راهی می‌سازند که ابزار جدید با ترکیب پذیری بیشتر را برای سهام به ارمغان می‌آورد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.