قابلیت خرید و فروش NFTها در اینستاگرام فعال شد

عرضه NFTهای اینستاگرام توسط متا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، شرکت متا اخیرا اعلام کرده که توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) را در اینستاگرام عرضه خواهد کرد. پس از فعال شدن قابلیت خرید و فروش NFTها در اینستاگرام کاربران می‌توانند به راحتی در این پلتفرم NFTها را خرید و فروش کنند. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه شوید.

فعال شدن قابلیت خرید و فروش NFTها در اینستاگرام

روز پنجشنبه شرکت متا خبر فعال شدن قابلیت خرید و فروش NFTها در اینستاگرام را اعلام کرد. طبق گزارشات، استفاده از nftها در خاورمیانه، آسیا اقیانوسیه، آفریقا و قاره آمریکا امکان‌پذیر خواهد بود. متا اعلام کرده برای عرضه‌ی مجموعه NFTها در اینستاگرام با تراست ولت، کوین‌بیس ولت، متامسک و Raibow همکاری کرده است.

کاربران اینستاگرام به راحتی می‌توانند NFTها را در این پلتفرم خرید و فروش کرده و در استوری خود به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، با این قابلیت جدید به راحتی اکانت‌های اینستاگرام به کیف پول‌ها متصل خواهند شد.

اقدام اخیر متا نشان می‌دهد این شرکت در تلاش برای گسترش دسترسی کاربران به Web3 از طریق NFT است. اینستاگرام به دنبال تسلط بیشتر در بازار رسانه‌های اجتماعی است؛ چرا که این پلتفرم رقیب سختی به نام تیک تاک دارد.

گفتنی است که قبلا ردیت و توییتر نیز مجموعه nftها را در پلتفرم خود عرضه کرده بودند.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.