رشد ۲۴ درصدی توکن لیدو دائو در ۳ روز ابتدایی ۲۰۲۳: این روند ادامه خواهد داشت؟

رشد ۲۴ درصدی توکن LDO در روزهای ابتدایی ۲۰۲۳
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ دی ۱۴۰۱

بیتستان: رشد ۲۴ درصدی توکن LDO در روزهای ابتدایی ۲۰۲۳ موجب شد این توکن به عنوان یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال بازار در سال جدید معرفی شود. این رشد ناگهانی LDO در چند روز اخیر بی‌دلیل نیست و به پیشی گرفتن ارزش کل قفل شده (TVL) LDO از MakerDAO مرتبط است.

رشد ۲۴ درصدی توکن LDO در روزهای ابتدایی ۲۰۲۳

توکن Lido Finance (LDO) از ابتدای ژانویه ۲۰۲۳ تا به امروز حدود ۲۴ درصد رشد کرده و به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل شده است.

Upload Image...

این رشد ناگهانی LDO در چند روز اخیر بی‌دلیل نیست. یکی از دلایل اصلی این رشد را می‌توان به پیشی گرفتن ارزش کل قفل شده (TVL) LDO از MakerDAO، صادرکننده DAI، یکی از بزرگترین استیبل کوین‌های بازار، نسبت داد.

ارزش کل قفل شده Lido Finance به ۵/۹۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده و از این نظر در جایگاه اول قرار دارد. جالب است بدانید که در چند روز پیش، MakerDAO با ۵/۹۳ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده در جایگاه نخست قرار داشت.

البته ارزش بازار توکن Lido DAO حدود ۱/۱۷ میلیارد دلار اعلام شده که پنج برابر کمتر از کل ارزش قفل شده روی پلتفرم این رمزارز است. این افزایش TVL یک موفقیت بزرگ برای سازمان غیرمتمرکز مستقل Lido Finance محسوب می‌شود، چرا که باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران زیادی شده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.