زاکربرگ از ضرر ۲/۸ میلیارد دلاری متا در بخش متاورس ناراضی است!

نارضایتی زاکربرگ از ضرر ۲/۸ میلیارد دلاری متا در بخش متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از نارضایتی زاکربرگ از ضرر ۲/۸ میلیارد دلاری متا در بخش متاورس می‌دهند. طبق گزارشات، او نسبت به این ضررها ناراضی است، اما از آنجایی که دیدگاهی بلند مدت برای سرمایه‌گذاری در این حوزه دارد، با وجود این ضررها همچنان یکی از سرمایه‌گذاران ثابت قدم این حوزه محسوب می‌شود.

نارضایتی زاکربرگ از ضرر ۲/۸ میلیارد دلاری متا در بخش متاورس

بخش واقعیت مجازی (VR) و متاورس Reality Labs در هفتمین سه ماهه متوالی خود باز هم ضرر ثبت کرد.

گفتنی است که مارک زاکربرگ نسبت به این ضرر ناراضی است، اما با این حال علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری بلند مدت در حوزه متاورس دارد. طبق گفته او متاورس فرصتی بزرگ برای رشد است. وی پیش بینی می‌کند که این فناوری می‌تواند رشدهای صد میلیارد دلاری و حتی تریلیون دلاری داشته باشد.

به گفته او چنین ضررهایی می‌تواند چندین سال ادامه داشته باشد. تا زمانی که برنامه‌های کاربردی VR و پلتفرم متاورسی رشد می‌کنند، افراد می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری نمایند.

متاورس Reality Labs برنامه‌های VRو AR را می‌سازد تا به کاربران متا کمک کند از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مختلف با سری هدست‌های دنیای واقعیت مجازی Oculus ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است که متاورس Reality Labs حدود ۲/۸ میلیارد دلار ضرر را در سه ماهه اول سال ثبت کرده است.

نارضایتی زاکربرگ از ضرر ۲/۸ میلیارد دلاری متا

زاکربرگ در گفتگوی خود بیان کرد، ایجاد یک محیط کلان می‌تواند زیان‌ها را جبران کند. او گفت وضعیت اقتصادی در حال حاضر بسیار بدتر از سه ماهه قبلی است. او بیان کرد:

به نظر می‌رسد وارد یک رکود شده‌ایم که تاثیر زیادی بر تجارت ارزهای دیجیتال دارد. در حوزه متاورس سرمایه‌گذاری بلند مدت می‌توانند ما را قوی‌تر کنند.

با وجود این مشکلات اقتصادی زاکربرگ معتقد است که شرکت‌های مورد حمایت او از رکود اقتصادی به راحتی خارج می‌شوند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.