معامله ۲۹ میلیارد دلاری اسکوئر

اسکوئر افتر پی را خریداری می‌کند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

شرکت اسکوئر (Square) هفته شلوغی را پشت سر گذاشته است. این شرکت قصد دارد یکی از بزرگترین شرکت‌های فین‌تک استرالیایی را خریداری کند. جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر و مدیرعامل شرکت پرداختی اسکوئر در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت تصمیم گرفته شرکت افترپی (Afterpay) را بخرد.

شرکت پرداختی اسکوئر تمام سهام شرکت «افترپی» را با قیمت ۲۹ میلیارد دلار خریداری می‌کند. به گفته جک دورسی،‌ مدیرعامل اسکوئر، شرکت‌های اسکوئر و افترپی اهداف مشترکی دارند. دورسی تاکید کرد که شرکت اسکوئر در راستای ایجاد یک سیستم مالی منصفانه، در دسترس با شرکت افترپی همکاری می‌کند. مدیرعامل توییتر معتقد است شرکت افترپی یک برند قابل اطمینان را می‌سازد. برندی که همگام با اهداف اسکوئر است.

پس از انتشار اخبار مربوط به خرید سهام افترپی توسط اسکوئر،‌ سهام این شرکت فین‌تک استرالیایی نزدیک به ۱۹٪ افزایش یافته است.

هدف اصلی اسکوئر فرار از سیستم مالی سنتی است و توانسته توجه خریداران جوان را به خود جلب کند. این شرکت پرداختی که در سان‌فرانسیسکو مستقر است به تازگی از ابزارهای توسعه وام‌دهی خبر داده و ادعا می‌کند همکاری با افتر پی سبب قدرتمند شدن ابزارهای وام می‌شود.

به گفته جک دورسی،‌ اسکوئر و افترپی با هم ادغام خواهند شد که این ادغام اکوسیستم اپلیکیشن‌های مالی و خرید و فروش رمزارز را ساده‌تر خواهد کرد.

افترپی به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که پرداخت‌هایشان را در ۴ قسط بدون بهره انجام دهند. این شرکت فین‌ تک استرالیایی ۱۶ میلیون کاربر فعال دارد که امکان پرداخت‌ مستقیم از طریق اپلیکیشن Cash App را فراهم می‌کند. انتظار می‌رود قرارداد اسکوئر و افترپی در ابتدای سال ۲۰۲۲ نهایی شود. سیستم افترپی به گونه‌ای خواهد بود که شما می‌توانید خریدتان را انجام دهید و سپس در چند قسط پرداخت کنید.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.