رشد آلت‌کوین LUNA همراه با جذب سرمایه پروژه DAWN

افزایش قیمت ارز لونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

طی اخبار‌های یک هفته گذشته متوجه شدیم آلت‌کوین‌ها در حال رشد و افزایش قیمت هستند. LUNA نمونه‌ای از ارزهای دیجیتالی است که در پی تایید بودجه پروژه Dawn و ارتقا یافتن شبکه Columbus-5 به بالای ۴۵ دلار و به اوج قیمت خود رسیده است. برای اطلاع از خبر دقیق در رابطه با افزایش قیمت ارز لونا با بیتستان همراه باشید.

افزایش قیمت ارز لونا (LUNA)

ارز دیجیتال LUNA یکی از ارزهای دیجیتال بلاک‌چین Terra است که در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین سطح قیمت خود در طول تاریخ رسیده است. داده‌های مربوط به Cointelegraph pro و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که ارز دیحیتال LUNA در روز ۲۰ ژوئیه به پایین‌ترین قیمت خود یعنی ۵٫۶۱ دلار رسیده بود، اما این ارز در روز ۱۰ سپتامبر با افزایش ۷۲۰ درصد به ۴۵ دلار و به بالاترین قیمت خود دست یافت.

افزایش قیمت ارز لونا

به گفته دفی لاما:

رشد ناگهانی این ارز دیجیتال و همچنین ارزش کل قفل شده (TVL)، منجر شد پروتکل Terra به بالاترین حد خود که ۷٫۸۳ دلار بود برسد.

پروژه DAWN علت افزایش قیمت LUNA

“پروژه DAWN” یک طرح جدید تامین بودجه برای اکو سیستم Terra است. با چک کردن توییتر پروژه DAWN، متوجه شدیم افزایش قیمت ارز دیجیتال لونا ناشی از این پروژه بود که به منظور کمک رسانی به بهبود زیر ساخت‌های حیاتی و رشد سریع اکوسیستم طراحی شده است.

به گفته دوکوون، پروژه DAWN توانسته ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند که خبر خوبی برای آینده ارز لونا است.

ارتقا شبکه اصلی Colombos-5 در ۲۹ سپتامبر که مهمترین ارتقا شبکه Terra است، برای کاربران یک دلیل هیجان انگیز در استفاده از این بلاک‌چین محسوب می‌شود. استقرار این شبکه به مدت ۳ هفته به تاخیر افتاده است. ارتفاع بلاک جدید تقریبا معادل زمان‌های زیر خواهد بود:

  • (PST): 29سپتامبر ساعت ۲۰:۳۰
  • (KST): 30سپتامبر ساعت ۱۲:۳۰
  • (UTC): 30سپتامبر ساعت ۰۳:۳۰
توییت ارز لونا

علاوه بر تمامی تحولات مربوط به پروتکل اصلی، قیمت LUNA از پیشرفت اکوسیستم Terra سود برده است و پروتکل‌های DeFi جدیدی مانند Alpha DeFi راه‌اندازی شده و درحال جذب نقدینگی است.

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.