رشد ۵۵ درصدی قیمت ریپل به همراه گذشتنِ بیت‌ کوین از سطح ۳۸,۵۰۰ دلار

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ دی ۱۳۹۹

روز گذشته طی ۲۴ ساعت، قیمت ریپل ۵۵ درصد رشد کرد و توانست با وجود مشکلات قانونی که دارد، فعلا از یک سقوط ترسناک خودش را نجات دهد؛ همچنین گاوها توانستند قیمت بیت کوین را به بالای سطح ۳۸,۰۰۰ دلار برسانند. در حال حاضر رمزارز BTC با قیمت ۳۹,۰۰۵/۵۱ دلار در وب سایت کوین‌مارکت کپ لیست شده است.

قیمت بیت کوین

گذشتن بیت کوین از سطح ۳۸,۰۰۰ دلار

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت‌های Cointelegraph ، Coin360 و TradingView، بیت کوین با گذشتن از این سطح، راه خود را برای رسیدن به قیمت ۴۰,۰۰۰ دلاری هموار کرد و شب گذشته توانست این سطح قیمتی را تاچ کند. این رمزارز در روز پنج‌شنبه با یک رشد ۱۱/۵ درصدی طی ۲۴ ساعت به این رکورد جدید دست یافت در حالی‌که سال میلادی ۲۰۲۱ را با قیمت ۲۸,۰۰۰ دلار شروع کرد.

بر اساس گزارش وب سایت کوین تلگراف، بیت کوین به همراه اتر و چند آلت کوین دیگر تاکنون در سال میلادی جاری (۲۰۲۱)، بهترین دارایی‌ها برای سرمایه‌گذاری بوده‌اند و حتی از سهام شرکت تسلا هم پیشی گرفته‌اند. پیش از این در سال ۲۰۲۰ میلادی با شیوع ویروس کرونا و رخ دادن پنج شنبه سیاه (اسفند ۱۳۹۸)، سهام تسلا بر بیت کوین برتری داشت.

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیل‌گر بازار وب‌سایت Cointelegraph با رسیدن قیمت بیت کوین به رکورد جدید ۳۸,۵۱۰ دلاری اظهار داشت:

اصلاح قیمت بعدی برای همه خریداران با احساس FOMO بسیار دردناک خواهد بود.

 

ریپل از مرگ نجات یافت!

XRP ، رمزارز شرکت ریپل که اخیرا درگیر چالش‌های زیادی بوده و با مشکلات حقوقی دست و پنجه نرم می‌کرده است، این هفته انگار دوباره متولد شد و از قیمت ۰/۲۳ دلار به ۰/۳۵ دلار رسید.

 

ون د پوپ معتقد است که سطح ۰/۳۵ دلار یک سطح مهم است که گاوها برای نجات این رمزارز و بالا کشیدن آن باید بتوانند نمودار قیمتی ریپل را به بالای آن سوق دهند. شایان ذکر است که این رشد قیمتی در حالی رخ داده که در پرونده‌ی این شرکت هیچ پیشرفتی صورت نگرفته است.

ریپل برای این‌که بتواند بیشتر رشد کند باید بتواند این سطح مقاومت را بشکند و در صورتی‌‌که این اتفاق نیفتد باید تثبیت قیمت بیشتری داشته باشد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.