باشگاه منچسترسیتی با Animoca Brands برای ایجاد مجموعه NFT همکاری می‌کند

همکاری باشگاه منچسترسیتی با Animoca Brands برای ایجاد مجموعه NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: باشگاه فوتبال منچسترسیتی، با Animoca Brands Quidd شراکت می‌کند تا مجموعه‌ای منحصر به فرد از NFTها را ایجاد کنند. به دنبال همکاری باشگاه منچسترسیتی با Animoca Brands برای ایجاد مجموعه NFT، چهار کلکسیون ایجاد خواهد شد که نمایانگر لحظات تاریخی و منحصر به فرد این باشگاه در طول تاریخ هستند.

منچستر سیتی با Animoca Brands Quidd همکاری می‌کند تا ۴ کلکسیون NFT راه‌اندازی کند. طرفداران این تیم خواهند توانست کارت‌های منحصر به فردی که لحظات تاریخی باشگاه را نشان می‌دهند، در قالب NFT خریداری نمایند.

 این مجموعه فردا ساعت ۱۲ عصر عرضه می‌شود.

همکاری باشگاه منچسترسیتی با Animoca Brands برای ایجاد مجموعه NFT

افزایش علاقه تیم‌های ورزشی به راه‌اندازی مجموعه NFT

بسیاری از باشگاه‌های پیشرو در اروپا به سرعت وارد فضای کریپتو و NFT شده‌اند. مثلا FC Porto با Binance شریک شد تا توکن فن خود را در سال گذشته راه‌اندازی کند. بارسلونا برنامه‌هایی که برای توسعه ارز دیجیتال خود با امکان اضافه شدن پروژه متاورس و NFT دارد را اخیرا منتشر کرده است.

بازار Quidd در حال حاضر خانه بیش از ۳۲۵ مارک مختلف و هشت میلیون کلکسیونر NFT در سراسر جهان است. از آنجایی که باشگاه‌های ورزشی بیشتری با فناوری NFT آشنا می‌شوند، باعث خواهد شد که بتوانند تعاملات نزدیک‌تری با طرفداران و فن‌های خود داشته باشند.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.